AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Hei, jeg er innkalt til intervju hos Adecco. Det ligger an til første og andrerangs intervju allerede. Stikkord for stillingen er høy prestasjonskultur. Har noen her inne vært inne på intervju hos Adecco tidligere som kan si noe om en slik intervju prosess? Jeg er vant til mer nære intervjuformer som er innom bestemte elementer. Nå føles det mer som fri flyt hvor jeg ikke vet hva jeg kan forvente i første og andre runde. Anonymkode: 8b9fd...ea5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Jeg hadde intervju i August, over tlf. Var som et helt vanlig jobbintervju vil jeg si. En del spørsmål, men ikke mer enn vanlig. Anonymkode: 70a70...3b0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei, jeg er innkalt til intervju hos Adecco. Det ligger an til første og andrerangs intervju allerede. Stikkord for stillingen er høy prestasjonskultur. Har noen her inne vært inne på intervju hos Adecco tidligere som kan si noe om en slik intervju prosess? Jeg er vant til mer nære intervjuformer som er innom bestemte elementer. Nå føles det mer som fri flyt hvor jeg ikke vet hva jeg kan forvente i første og andre runde. Anonymkode: 8b9fd...ea5 Høy prestasjonskultur?? Denne stillingen ville jeg aldri søkt på. Det betyr dårlig arbeidsmiljø, kollegaer som konkurrerer, dolker hverandre i ryggen...Huff. Anonymkode: 86cab...3d6 2
mjauritz Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høy prestasjonskultur?? Denne stillingen ville jeg aldri søkt på. Det betyr dårlig arbeidsmiljø, kollegaer som konkurrerer, dolker hverandre i ryggen...Huff. Anonymkode: 86cab...3d6 Evt provisjonsbasert salg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå