AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Jeg og min sambo har fått baby for ikke så lenge siden. Og jeg trodde det var vanlig at sex livet ble verre? Nå pratet vi ikke så mye om sex før for det virker som begge er litt sjenert å ta det opp. Men han sier han er så tiltrukket av meg og kroppen etter fødsel og vi hadde bra sex til slutten av graviditeten også. Men vi begge ville prøve anal og det ble han så glad for og kom utrolig kjapt og det var første gang for oss begge. Men spurte meg masse om hva han kunne gjøre for meg for å tilfredsstille meg. Jeg ble litt satt ut over hvor fint det var å kunne prate om dette og håper det styrker forholdet bare mer. Vi har sex ca hver annenhver dag men han sa at han ikke er som "andre menn" som kan gjøre det hver dag? Og for han kunne han bare noen dager i uken eller etter når han klarte det. Ble jo litt bekymret når han sa det sånn.. jeg spurte om det var alderen og han sa han vet ikke. Han er 40 nå. Han har ikke problemer med å få stå. Så skjønte jo ikke helt. Anonymkode: 981e0...b4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå