Gå til innhold

Hunden min ødelegger ALLE lekene sine!

Newgirll

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få han til å stoppe med dette? Han løper mye fortere enn meg så jeg får ikke tak i han når han først begynner. Vil så gjerne at han skal ha noen søte bamser det går an å leke normalt med, og ikke bare det dyreste av det dyre som ikke går i stykker. Kong leker blir ødelagt på 5 minutter, prøvd det og😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hund, men hørt at dette er helt normalt. De herjer og biter når de leker, da blir lekene ødelagt. Hunder leker ikke på samme måter som mennesker, så tror ikke det er så lett å få hunden til å ta pent vare på lekene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lek sammen med hunden. Aldri la hunden leke med leker alene. Finn på andre ting den kan underholdes med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smeltemann

Hunden tror du vil leke når du løper etter den. Prøv og bytte med en godbit når du skal ha leken. 

Er hunden gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smeltemann

Hunden tror du vil leke når du løper etter den. Prøv og bytte med en godbit når du skal ha leken. 

Er hunden gammel?

Kjøp deg en bok om hunder,bli med på kurs med deg og hunden.

Tror det kan være bra med input.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp dyre leker. Eller kjøp tyggeleker som det er meningen de skal "ødelegge."

Det er naturlig for hunder å rive i filler ting. Derfor er også drakamper noe av det morsomste hunder vet. Slik parterer ville hundedyr bytte, slik sosialiserer de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunder er forskjellige og det er ganske vanlig at en del hunder vil ødelegge det meste av leker. Kjøp gjerne noen gode tyggebein som han kan gnage på i stedet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem søte bamser. Hunden din er ikke typen til å gjøre noe annet enn å «myrde» dem. :)

Det er vel for hundens skyld du kjøper leker? Vi har hatt god erfaring med leker fra westpaw. De har også noen som er ekstra tyggemotstandige. https://www.westpaw.com/dog-toys Det hender europris har litt utvalg i dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (7 minutter siden):

Kjøp kong. Det er det eneste som holder her. Vi har en staff

Les siste setning i hi en gang til...

Anonymkode: 80916...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...