Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har født på Ahus i det siste, og kom på barselhotellet? Er det ofte fullt? Håper så veldig å komme dit.. 

Anonymkode: ca792...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte i slutten av mars 2019, og da var det god plass iallfall!

Anonymkode: e1a06...c84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg fødte i slutten av mars 2019, og da var det god plass iallfall!

Anonymkode: e1a06...c84

Så utrolig bra, tusen takk for svar 😊

Skrevet

Jeg fødte i midten av april og da var det visstnok høysesong for fødsler, var likevel plass på barsel hotellet. 

Anonymkode: 588c0...61b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fødte i midten av april og da var det visstnok høysesong for fødsler, var likevel plass på barsel hotellet. 

April 2020 for å presisere. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk plass både i juli 2018 og september 2020 😊

Anonymkode: e9478...8fc

• Liker 1
Skrevet

Fødte i august. Da var det en veldig hektisk dag på føden, og jeg fikk først beskjed om at det var fullt på barselhotellet, så jeg måtte til barselavdeling. Var der i løpet av dagen, men på kvelden ble det ledig rom på hotellet, så da fikk vi flytte over og mannen fikk komme.

• Liker 1
Skrevet

Hurra, håper det samme for oss 🤞🤞🤞 Må tilbringe minimum en natt på barsel, men skal skrive at jeg ønsker å bli flyttet til hotellet når jeg er frisk nok 😊

Skrevet

Altså jeg skal føde for tredje gang, men aldri vært på barselhotel - hvordan fungerer det? Bestiller man rom? 

Anonymkode: 3faef...f68

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså jeg skal føde for tredje gang, men aldri vært på barselhotel - hvordan fungerer det? Bestiller man rom? 

Du sier ifra når du har født :)

Anonymkode: 1ffce...ab0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal du føde på ahus?

hvis ikke er det ikke sikkert ditt sykehus har barselhotell siden du ikke har fått det de to forrige gangene. 

jeg har bare erfaring med st.Olav. Der er den ene etg på pasienthotellet gjort om til barselhotell. Det vil si at alle rommene er til nybakte foreldre, og det er sykepleiere på jobb som på vanlig barsel. Fødsel skal ha gått greit og barn skal ha det fint for å komme hit. Hvis noen trenger ekstra oppfølging må de være på vanlig barsel. Og hvis det er fullt på hotellet må de også være på barsel. 

Anonymkode: 11b86...6bc

Skrevet

Det var ikke på hotellet det var fullt i januar 2020, det var på føden og barsel.

Før jeg fødte på A-hus, sa de at de gjerne vil ha alle som kan over på hotellet. Men de tar den avgjørelsen, basert på tilstanden til mor og barn etter fødsel. Ser alt bra ut, blir du helst flytta til hotellet. 

Anonymkode: 25da4...fda

• Liker 1
Skrevet

Ofte er det ledig på formiddagen fordi det er da de som ligger der reiser hjem. Føder man på kveld/natt er sjansen dessverre større for at det er fullt der. 

Anonymkode: 6eac4...57e

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...