AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Skal besøke familie i Oslo sentrum (bor selv på utkanten av byen) neste uke og tenker meg ut på noen joggeturer mens jeg er der. Er det noen som vet om noen greie løyper nå om vinteren? Og er føret greit? De jeg skal besøke er av mine nærkontakter så det er sagt, jeg skal bo der noen dager pga oppussing i leiligheten Anonymkode: d186f...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 Det er nesten ingen som bor i Oslo sentrum. Hvor er det du skal? Anonymkode: 0f999...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nesten ingen som bor i Oslo sentrum. Hvor er det du skal? Anonymkode: 0f999...381 Kjempefint å jogge opp langs Akerselva. Veldig sjelden føret er et problem i sentrum, her strøs og brøytes det. Anonymkode: b567d...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjempefint å jogge opp langs Akerselva. Veldig sjelden føret er et problem i sentrum, her strøs og brøytes det. Anonymkode: b567d...52c takk for svar! da pakker jeg med joggeskoene og satser på akerselva Anonymkode: d186f...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nesten ingen som bor i Oslo sentrum. Hvor er det du skal? Anonymkode: 0f999...381 Jeg kjenner folk som bor i kvadraturen, så helt ubebodd er det ikke. Anonymkode: dce8b...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nesten ingen som bor i Oslo sentrum. Hvor er det du skal? Anonymkode: 0f999...381 Vil tro TS mener sentrale deler av Oslo, altså bydeler som er godt innafor ring 3, som Gamle Oslo, Sagene, Løkka osv. Ikke midt i sentrum, men nært nok til at det finnes bygårder, ymse sjapper og typisk urbant liv i gatene. Annet enn Akerselva, kan jeg anbefale Svartdalsparken og Alnaelva - et veldig fint område å mosjonere, særlig om man bor i Gamle Oslo. Anonymkode: f4cef...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil tro TS mener sentrale deler av Oslo, altså bydeler som er godt innafor ring 3, som Gamle Oslo, Sagene, Løkka osv. Ikke midt i sentrum, men nært nok til at det finnes bygårder, ymse sjapper og typisk urbant liv i gatene. Annet enn Akerselva, kan jeg anbefale Svartdalsparken og Alnaelva - et veldig fint område å mosjonere, særlig om man bor i Gamle Oslo. Anonymkode: f4cef...cbc Stemmer! Er gammel vane å si at de bor «i sentrum» da hele resten av familien bor lengre ut Takk for flere fine tips, disse skal jeg sjekke ut! ts Anonymkode: d186f...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #8 Del Skrevet 17. januar 2021 Kan også anbefale havnepromenaden! Da jogger du nesten hele veien langs sjøen, og vil tro det ikke er så glatt der. Anonymkode: 7d47c...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #9 Del Skrevet 17. januar 2021 On 1/12/2021 at 10:22 PM, AnonymBruker said: Vil tro TS mener sentrale deler av Oslo, altså bydeler som er godt innafor ring 3, som Gamle Oslo, Sagene, Løkka osv. Ikke midt i sentrum, men nært nok til at det finnes bygårder, ymse sjapper og typisk urbant liv i gatene. Annet enn Akerselva, kan jeg anbefale Svartdalsparken og Alnaelva - et veldig fint område å mosjonere, særlig om man bor i Gamle Oslo. Anonymkode: f4cef...cbc Jeg antok også noe sånt. Det er litt forskjell på joggeruter fra Skøyen og Grünerløkka.. Anonymkode: 0f999...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #10 Del Skrevet 18. januar 2021 Se på kart og finn en fin rundtur. Jeg synes det er fint å gå/løpe nesten overalt, og gøy å finne mindre gater og steder jeg ikke har vært før. En gang gikk jeg innom så mange parker/grøntområder som mulig på en av mine byrundturer Anonymkode: 8489c...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå