AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 noe som helst. De maste om å ha deg der. Du utsatte det en stund og når du har de der så sender så og si ingenting. Tok det opp med den det gjaldt,og dem sa at den var dårlig på det og skulle skjerpe seg. Jeg sa at jeg ikke gadd å sende ting om ikke den andre sendte. Men fortsetter å sende minimalt men legger ut på story fra tid til annen. Hva hadde du lagt i dette? Anonymkode: e29e6...3a9
Slitenmamma Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Først kan du jo sjekke snap antall, og så sjekke igjen noen dager senere. Har det ikke økt særlig mye så sender ikke person mange snap og dermed ikke lagt noe tanker i det. Men om du ser at person har sendt mange snap, ja så er vel person ikke så interessert i å sende snap til akkurat deg. Om det handler om en gutt, så tenker pessimisten i meg at han hadde håpet på naken bilder på snap 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Slitenmamma skrev (5 timer siden): Først kan du jo sjekke snap antall, og så sjekke igjen noen dager senere. Har det ikke økt særlig mye så sender ikke person mange snap og dermed ikke lagt noe tanker i det. Men om du ser at person har sendt mange snap, ja så er vel person ikke så interessert i å sende snap til akkurat deg. Om det handler om en gutt, så tenker pessimisten i meg at han hadde håpet på naken bilder på snap 🤣 Det er en fyr ja og han har fått noen lettkledde bilder,ikke helt nudes. Men var snakk om hverdagsbilder osv men sender knapt. Vil ikke se på score for det gjør en bare dårlig hvis en tenker på andre han kan ha kontakt med. Anonymkode: e29e6...3a9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er en fyr ja og han har fått noen lettkledde bilder,ikke helt nudes. Men var snakk om hverdagsbilder osv men sender knapt. Vil ikke se på score for det gjør en bare dårlig hvis en tenker på andre han kan ha kontakt med. Anonymkode: e29e6...3a9 Men er det ikke bedre å bare innse tingenes tilstand, enn å leve i uvisshet? Anonymkode: b7185...2ed
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.1.2021 den 16.29): Men er det ikke bedre å bare innse tingenes tilstand, enn å leve i uvisshet? Anonymkode: b7185...2ed Som er?? Anonymkode: e29e6...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå