AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Jeg møtte en fyr fjor og vi begynte å mld’es endel men vi rakk bare å treffes et par ganger før corona.. men plutselig så ble det stille fra han og jeg vil jo ikke løpe etter mennesker som tydelig viser manglende interesse. Etter 3 mnd med helt stille fra han så mlder han meg og sier at han har tenkt på meg.. jeg tenker mitt men etter at vi mldes frem og tilbake så blir vi enige om å treffes (han som vil). Men så dagen etter han har lagd avtale med meg så har han blokkert meg på fb. Jeg tenkte wtf men gjorde ikke noe mer.. tenkte at han har problemer med seg selv og jeg orker ikke menn med drama. 😅 Så etter 4 mnd dukker han plutselig opp som venneforslag på feed’n min så da har han tydeligvis av-blokkert meg. I ren nysgjerrighet så sjekker jeg ei uke senere og joda -jeg er blokkert igjen. 😅 Så går det et par mnd til.. så dukker han opp som venneforslag igjen.. Hva er greia? Er han tullete i hodet? Han har ikke tatt kontakt med meg og det er jo bra, men jeg skjønner ikke poenget med å holde på sånn når vi ikke har kontakt engang? Noen som har opplevd det samme våset? Anonymkode: 8b103...209
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Du er den som helt klart er best kvalifisert til å si hva som er greia, vi aner ikke hvem typen er, hva dere har snakket om og whatnot. Kan jo spekluere litt da, tipper han har en kone som følger litt med, og selv om han vil mye, så skjer det stadig ting som gjør at han får panikk Anonymkode: b8728...771 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Har en eksdate som var litt sånn. Hva han feiler, er hans problem 😄 Anonymkode: 64a28...334
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Sikker på at han ikke ordnet ny profil? Anonymkode: cd715...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå