AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Jeg vurderer å begynne på master, har du noen tips? Hva hjalp deg gjennom studiet? Jobbet du mye? Hvordan fikk du en god karakter på oppgaven? Anonymkode: fbf42...c1d
mjauritz Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Jeg holder på med master nå. Jeg vet ikke helt hva du mener med tips. Jeg jobber 100% ved siden av studiene, og får gode karakterer fordi jeg har en høy interesse og stor forståelse for fagene. Det er klart at (hvert fall min retning) mastere krever et høyere refleksjonsnivå og tilnærming enn bachelor, men studiemessig vil jeg si det er mye av det samme. Det er jo C krav (minst) på de fleste, så da sier det seg selv at du skal ha en viss faglig forståelse for å kunne komme inn.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 mjauritz skrev (1 time siden): Jeg holder på med master nå. Jeg vet ikke helt hva du mener med tips. Jeg jobber 100% ved siden av studiene, og får gode karakterer fordi jeg har en høy interesse og stor forståelse for fagene. Det er klart at (hvert fall min retning) mastere krever et høyere refleksjonsnivå og tilnærming enn bachelor, men studiemessig vil jeg si det er mye av det samme. Det er jo C krav (minst) på de fleste, så da sier det seg selv at du skal ha en viss faglig forståelse for å kunne komme inn. Har du mye obligatorisk oppmøte? Det varierer sikkert fra sted til sted og retning til retning. Anonymkode: fbf42...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå