AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Hvor mye tror dere det koster? Har et brukt hair extention med ca 150 fester, som jeg har lagt ut på Finn. Men jeg får bare masse henvendelser om at de skal bare ha 10% av salgsprisen min, for det koster så sykt mye med nye fester. Men hvor mye det koster vil de ikke si. De sier bare de har snakket med frisør, og at det er dyrt og at jeg (??) tjener på å selge de håret for bare noen hundrelapper 🙄 jeg tenkte først de bare var frekke og prutet. Men begynner bli usikker nå, siden det er det alle skriver til meg.... Og jeg har ikke overpriset håret heller, selger det for 10 % av innkjøpsprisen.. men folk vil ha 10% av det igjen 🙄 Så hvor mye koster det med nye fester?? Virker som de som tar kontakt mener dette kan koste alt fra 2000 - 5000 kr, selv om jeg ikke får noe fast bekreftelse på dette.... Anonymkode: 604f7...b0f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Ingen som vet? 😕 Anonymkode: 604f7...b0f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Bare ca pris..? 😁 Anonymkode: 604f7...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå