Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye dyrere er det å bruke morsmelkerstatning? Jeg håper å få igang amming men hvis det ikke skulle gå vil jeg gjerne vite litt mer om MME. Hvor lenge varer en boks med pulver? Hva og hvor kjøper man det, og er det dyrt? 

Takk på forhånd for positive tilbakemeldinger🤞🏻

Anonymkode: cb722...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyrere enn hva? Amming er jo gratis. :) Koster jo med pumpe og flasker hvis du skal pumpe litt osv, men avhengig mye av hvilke merker du velger.

Aner ikke hva mme pulver koster, da vi bare kjøper ferdig blandet. Jeg ammer for det meste, men gir ca 150-200 ml mme daglig pga for lite melk, så vil si vi bruker ca. 16 kroner daglig. Kunne selvsagt brukt pulver, men siden hun bare drikker et måltid velger vi det sånn selv om det sikkert er dyrere.

Anonymkode: eb6de...50c

Skrevet

100% dyrere enn amming selvsagt. En 600 gr boks koster ca 100kr. Denne varer 1-2 uker, avhengig av babyens alder og hvor mye de spiser.

Anonymkode: fb9dd...f44

• Liker 1
Skrevet

Du sparer ihvertfall raskt inn alle de pengene du ville brukt på mme om du betaler for privat ammeveiledning hos ammeveileder, dersom du får problemer 🙂

Anonymkode: 5b3a6...a81

Skrevet

Har tvillinger som får mme, får hipp som koster 109 kr boksen. Går fort 4 bokser k uka, så dyrt er det ja.

Anonymkode: 2ba91...440

Skrevet

Amming er jo gratis. For vår del koster mme engangsinnkjøp av to termoser (2x100 kr), 8 flasker (ca 650 kr) også går det ca to bokser med nan sensilac i uka (85 kr boksen). 

Anonymkode: 0b4ae...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...