AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Hei! I ett år og tre mnd jobbet jeg tilkalling i kommunen, jeg jobbet så og si hver dag med vanlige dager og kortere dager utenom ferier(jul, påske osv) og helligdager. I denne perioden jobbet jeg 1556 timer som vil si ca 10 mnd på papiret da 1950 er ca 1 år. Har funnet noe på fagforbundet sine sider hvor det står👇🏻. Sendte dette til lønningskontoret og fikk dette til svar på Mail 👇🏻. stemmer dette? Er det virkelig så trangsynt? Kjenner jeg blir litt frustrert, det er snakk om «bare» 5 mnd, men 5 mnd på ansienitetsstigen er mye for meg mtp når jeg går opp i lønn... Anonymkode: 9cff0...05f
applestories Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Fagforbundet snakker om fast stilling, du og lønningskontoret snakker om tilkalling. Det ble gjort slik for meg også da jeg jobbet tilkalling, mens nå når jeg har fast gjelder det måned for måned uavhengig av prosent. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 applestories skrev (9 minutter siden): Fagforbundet snakker om fast stilling, du og lønningskontoret snakker om tilkalling. Det ble gjort slik for meg også da jeg jobbet tilkalling, mens nå når jeg har fast gjelder det måned for måned uavhengig av prosent. Så synd egentlig, men takk for din erfaring også Anonymkode: 9cff0...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå