Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vognen?

Jeg fårstår ikke helt hvordan jeg skal montere myggnettingen?

Og hvilket regntrekk anbefales til disse vognene?

Og ellers ekstra utstyr?

Anonymkode: df633...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes allerede en barnevogns-tråd, søk opp den og du vil nesten garantert finne svar på, om ikke alle, så iallfall noen av spørsmålene dine!😊

Anonymkode: 3539e...28e

Skrevet

Den er forøvrig festet i dette underforumet

Skrevet

Kjenner ikke jeg orker å lete meg gjennom mange tusener kommentarer hvis noen lett har svaret her

Skrevet

Det er ikke så obvious, men det festes med glidelås langs kanten av kalesjen og så trekker du den over bagen. 

Jeg har Emmaljunga regntrekk som fulgte med men ellers har Tinkafu et fint et. Og ville nok kjøpt en solskjerm, igjen fra Tinkafu. Kalesjen i bagdelen er for kort om sommeren. 

Anonymkode: f65af...ab5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke så obvious, men det festes med glidelås langs kanten av kalesjen og så trekker du den over bagen. 

Jeg har Emmaljunga regntrekk som fulgte med men ellers har Tinkafu et fint et. Og ville nok kjøpt en solskjerm, igjen fra Tinkafu. Kalesjen i bagdelen er for kort om sommeren. 

Ja det fikk jeg til. Men jeg forstod ikke helt  hvordan man "bretter" den sammen og fester den til skjermen når den ikke brukes?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det fikk jeg til. Men jeg forstod ikke helt  hvordan man "bretter" den sammen og fester den til skjermen når den ikke brukes?

Jeg har ikke hatt den på hele tiden, bare tatt den frem ved behov så der kan jeg ikke svare deg dessverre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner ikke jeg orker å lete meg gjennom mange tusener kommentarer hvis noen lett har svaret her

🙄

Google vognen din og så finner du bruksanvisningen, kanskje den kan hjelpe deg? Og bare som et tips, så er søkefunksjonen her inne god om du bare søker på de riktige ordene😉

https://emmaljunga.com/nb/kundservice/manualer

Skrevet

Jeg fant en film på YouTube mener jeg. Knotet litt med den myggnettingen selv. Den tas på med glidelås, så er det noen knapper eller noe, sånn at du kan rulle den opp og feste når den ikke er i bruk, samme med solskjermen som er på samme. Likte heller ikke solskjermingen, så der kjøpte jeg den fra tinkafu. 

Regntrekket som hører til vognen er bra, det er enkelt i bruk og kommer i en liten pose jeg har festet på vognen. Kjøpte det samtidig som jeg kjøpte vognen på barnas hus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...