Gå til innhold

Kommer ikke p.g.a. korona..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei vi har ikke covid19, men vil ha oppmerksomhet.

Har et familiemedlem som er skikkelig bitter fordi hen ikke får besøk av oss p.g.a. smittevern. Jeg håper personen leser dette, jeg vet hen er på KG. personen er ikke ensom og har familie selv på sitt bosted, men vi bor 60 mil unna. Selvfølgelig ønsker vi å komme på besøk men vi ser jo at mange reisende har tatt med seg smitte og vi er ingen unntak. Vi synes det er trist at vi ikke kan komme til våre små slektninger som har bursdag/blir døpt o.s.v. men at vi skal klandres og få dårlig samvittighet ødelegger mange familieforhold. Jeg snakker for flere og håper noen går litt inn i seg selv... 

Anonymkode: d20e4...a30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har et familiemedlem som er skikkelig bitter fordi hen ikke får besøk av oss p.g.a. smittevern. Jeg håper personen leser dette, jeg vet hen er på KG. personen er ikke ensom og har familie selv på sitt bosted, men vi bor 60 mil unna. Selvfølgelig ønsker vi å komme på besøk men vi ser jo at mange reisende har tatt med seg smitte og vi er ingen unntak. Vi synes det er trist at vi ikke kan komme til våre små slektninger som har bursdag/blir døpt o.s.v. men at vi skal klandres og få dårlig samvittighet ødelegger mange familieforhold. Jeg snakker for flere og håper noen går litt inn i seg selv... 

Så fint at du bidrar til å løse familiekonflikten på en trivelig måte! 

Anonymkode: 1137e...7ff

• Liker 13
Skrevet

Skuffelsen når man tror det handler om erektil dysfunksjon pga korona men havner i en familiefeide.. 

Anonymkode: 55db2...f35

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skrive dette her når du håper personene ser det? Da kan du jo like greit ta det dirkete. I stede for å blande inn hele KG.  

Forøvrig enig i at man ikke trenger og ikke bør være farte hit og dit i disse tide. 

Anonymkode: 10476...960

• Liker 6
Skrevet

Forstår deg. Har er det litt motsatt. Mange ønsker å komme på besøk. Jeg synes det er greit med ca 2stk. Da har vi god plass til å holde avstand. Noen er jeg mer skeptisk til enn andre da de feks jobber på skole eller jeg vet de omgås mange. Mange kan bli sur hvis jeg sier nei. Og hvis jeg sier "Jeg holder meg til 2stk i besøk, så dessverre kan ikke flere komme". Folk tar der som en fornærmelse og synes jeg er teit. Jeg jobber i helsevesenet og vil være litt forsiktig.

Anonymkode: 4ccef...162

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Syns folk kan utsette ting og tenke litt lenger enn seg selv. Sliter litt med å gå i besøk selv.Med folk fra overalt.Men du vil jo stille opp. Ihvertfall med de nærmeste. Men å reise fra ett smittested til ett annet er ikke greit. Så lei av at folk tror det er helt ok.

Anonymkode: ebaeb...956

• Liker 1
Skrevet

Huff. Det var selvfølgelig noen bittre folk som måtte svare ja.. som ikke klare å lese at jeg skriver for flere også. Tenk om jeg har snakket med dette familiemedlemmet før kvinneguiden... lurer på hva forumet er til for da.. det er ikke rom for å ta opp dette problemet nei?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns folk kan utsette ting og tenke litt lenger enn seg selv. Sliter litt med å gå i besøk selv.Med folk fra overalt.Men du vil jo stille opp. Ihvertfall med de nærmeste. Men å reise fra ett smittested til ett annet er ikke greit. Så lei av at folk tror det er helt ok.

Anonymkode: ebaeb...956

Enig.. takk!

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skrive dette her når du håper personene ser det? Da kan du jo like greit ta det dirkete. I stede for å blande inn hele KG.  

Forøvrig enig i at man ikke trenger og ikke bør være farte hit og dit i disse tide. 

Tenk at jeg har tatt det opp og det ikke nytter da.. greit å se om flere er enige..

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tenk at jeg har tatt det opp og det ikke nytter da.. greit å se om flere er enige..

Kanskje lurt å skriver det i innlegget ditt. Ser forøvrig ikke at du noen steder ber om noen andres mening. Du bar konstaterer at dere ikke ønsker besøk og at det burde den andre forstå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...