AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Jeg spør litt videre inspirert av tråden "ser alle menn på damer som horer" og spør KUN menn på forumet: er det fysisk sex eller psykisk kjærlighet som teller mest i ditt valg av ny kjæreste? Min erfaring er at det blir pakket inn og presentert på forskjellig vis, men at det alltid er sex som kommer først. Man skal "testes" på det viset, før de avgjør om de vil gå videre og ha et fast forhold. Det er så trist syns jeg og helt motsatt av hva jeg selv vektlegger som kvaliteter i et godt forhold. Hvis en som kjærester kan dele nærhet, snakke sammen, jobbe bra sammen, møtes på en felles mental plattform, ha det gøy sammen på andre vis enn sex og dele et hverdagsliv som gir mening og felles glede, da kommer et seksualliv kanskje inn i bildet for meg. Tenken på sex kommer aldri først for min del. Dem jeg har truffet gjør det ikke på min måte, så da lurer jeg på om hvordan dere menn har det hvis dere skal være ærlige. Anonymkode: 9d969...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 M50 Jeg tenker mer over sånt nå, etter at jeg var i et forhold som manglet mye på kommunikasjon og følelsesmessig binding. Jeg vil gjerne ha totalpakken, men trenger ikke "teste" sexlivet først. Men det må være flytende kommunikasjon også på dette området, slik at vi ikke ender sammen, totalt ukompatible. Fra første øyeblikk, må jeg finne henne kroppslig attraktiv, så du kan vel si at det ligger noe seksuelt bak der. Anonymkode: bf70c...afc 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: er det fysisk sex eller psykisk kjærlighet som teller mest i ditt valg av ny kjæreste? "Valg av ny kjæreste" - dette innebærer at man velger seg ut noen. Menn flest har marginale muligheter for å velge, de må bli valgt av noen. Selvsagt teller personlighet mest i lengden. Men det er ikke slik at kvinner er mindre opptatt av utseende, det er jo kvinner som er så kresne på utseende. Når kvinner sier de velger "den de får følelser for" så er jo disse magiske følelsene i stor grad styrt av det fysiske Anonymkode: 35c3c...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå