Ella Grisella Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg har begynt med vippeserumet til Maybelline, og synes faktisk det funker litt. Men jeg er litt rød og sår langs vippekanten. Er det noen andre som har brukt dette serumet? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 da hadde jeg stanset bruken med en gang for ikke å risikere miste vippene fullstendig.. Anonymkode: b6aa1...439 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Del Skrevet 12. januar 2021 Ja opplevde det samme med det serumet, stoppet og prøvde igjen men ble rød da åså så jeg likte det ikke 😕 Anonymkode: d5b31...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Grisella Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 12. januar 2021 Såpass! Huff. Jeg tenkte kanskje man måtte tåle at man ble litt rød fordi det betyr at det virker eller noe. Men da skal jeg slutte med det 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #5 Del Skrevet 13. januar 2021 Ella Grisella skrev (På 12.1.2021 den 10.11): Såpass! Huff. Jeg tenkte kanskje man måtte tåle at man ble litt rød fordi det betyr at det virker eller noe. Men da skal jeg slutte med det 😮 Rødhet er ingen indikasjon på at det virker, men at huden din blir skadet. Anonymkode: 24093...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 13. januar 2021 #6 Del Skrevet 13. januar 2021 Ella Grisella skrev (På 12.1.2021 den 10.11): Såpass! Huff. Jeg tenkte kanskje man måtte tåle at man ble litt rød fordi det betyr at det virker eller noe. Men da skal jeg slutte med det 😮 Det skjer som en negativ bivirkning ja. Alle de serumene inneholder stoffer som har samme bivirknimgsprofil som protaglandin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2021 #7 Del Skrevet 13. januar 2021 Ella Grisella skrev (På 12.1.2021 den 10.11): Såpass! Huff. Jeg tenkte kanskje man måtte tåle at man ble litt rød fordi det betyr at det virker eller noe. Men da skal jeg slutte med det 😮 Jeg ble rød av Iglow sitt, men det funket som fy. Fikk synlig lengre vipper. Jeg sluttet fordi jeg ikke turte lengre, nå har de visst fjernet den aktive ingrediensen og det funker ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 17. mars 2021 #8 Del Skrevet 17. mars 2021 Skal ikke denne påføres som maskara? Rart du fikk rød kant av den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #9 Del Skrevet 19. mars 2021 Curlyme skrev (På 17.3.2021 den 13.51): Skal ikke denne påføres som maskara? Rart du fikk rød kant av den? Den skal påføres langs røttene også. Anonymkode: 24093...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå