Gå til innhold

Høyde og vekt på på 11 og 12 år gamle gutter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva veier deres gutter på denne alderen og hvor lange er de?

Anonymkode: 85004...578

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 år - 142 cm og 36 kg

Anonymkode: 538fd...546

Skrevet

149 og 38 kilo.

Anonymkode: d239d...e60

Skrevet

11 år 162 cm og 39 kg

Anonymkode: b85de...1b7

Skrevet

Barn i den alderen har ekstremt forskjellig høyde (og vekt).

Tror spennet er fra 145 til 175 i klassen til vår 12-åring. Vekten vet jeg ikke.

Skrevet

11år - 150cm og 40kg

Anonymkode: 85367...e65

Skrevet

Min fylte 12 for en mnd siden og er 164 cm. Har ikke veid ham på lenge så vet ikke antall kilo, men han er slank.

Skrevet

Drøyt 12 år, 167 høy og slank (vet ikke vekten).

Skrevet

Jeg husker ikke helt. Men min sønn var spe og ikke noe særlig høy i den alderen. Han har vært spe siden fødsel. Og husker i den alderen at han syns selv at han var alt for tynn. Han spiser godt med mat, men det renner bare av han.

I dag er han snart 17 år har vokst sykt mye de to siste årene og er blitt 193 cm høy og begynner å få en markert mannekropp. Han er heldig som er slank, men han bygger også muskler (blir ikke stor, men har sterke sene muskler som han egentlig burde være veldig stolt av). Han jobber fortsatt med å legge på seg, men det er ikke et gram ekstra fett på den kroppen.

Vet dette ikke var spørsmålet, men mange er opptatt av vekt og høyde osv. men mye kan skje fra 14 år og oppover med gutter. Noe jeg må påpeke ofte til min sønn. Dem vokser mye og kan virke lang og hengslende.

Muskler får dem ikke før dem er ferdig utvokst som oftes er i 17 - 18 års alderen. Gutter legger oftes ikke på seg før dem er passert 30 (visst dem ikke har et overvekt problem fra før).

Anonymkode: 3001a...950

Skrevet

Min eldste var i 12 års alderen litt lav for alderen (Tipper rett over 150)  og på grensen mot litt lubben. (Valpefett) 

Så skjøt han plutselig i været og ble 170 høy og syltynn i 13 års alderen. 

Har sett flere som har være gjennom det samme, som er lave og litt lubne i 11-12 års alder. (Såpass at de er ubekvemme med å vise kropp) og som plutselig blir kjempehøye og tynne i løpet av bare noen måneder. 

Anonymkode: be7f5...4ed

Skrevet

10 år, 160, ca. 50 kilo.

Anonymkode: 6fff5...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...