Spirito Skrevet 12. august 2005 #1 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg sitter og leter etter et mobilabonnement, bindingstiden min er ute og jeg er fri fra Tele2! :grine2: Jeg ringer ikke allverden, men det blir da noen regninger ut av det allikevel. Kunne godt tenkt meg noe uten månedsavgift, og har kikket litt på Chess KnockOut. Det ser jo veldig bra ut da, er det noen haker jeg ikke finner? Jeg vil ha det billigst mulig, men samtidig ha et abonnement som fungerer optimalt overalt, også på fjellet og i utlandet. Forhåndsbetaling er håpløst, da jeg er ganske distré og glemmer å fylle på. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 12. august 2005 #2 Del Skrevet 12. august 2005 Det høres bra ut det Dessuten tilbyr de både netcom og telenor-dekning.. Det er det, etter hva jeg har fått med meg, ingen andre av disse "billigabonnementene" som gjør, fordi det er billigst å leie nett av netcom eller noe sånt Telenor har som regel best dekning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #3 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har Chess Knock Out og er superfornøyd. Men husk på at du må betale et minimumsbeløp på 69kr pr mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 12. august 2005 #4 Del Skrevet 12. august 2005 Eg har Chess King og er kjempefornøgd. Det kostar 980kr i årsavgift første året, 480kr andre året og gratis seinare. (Det blir faktisk ikkje store summen når en tenker pr mnd) Eg sender meir sms enn eg ringer, så for meg er det genialt. Billigare enn Knock Out på sms og startavgift på samtaler, men dyrare å ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. august 2005 #5 Del Skrevet 13. august 2005 Sjekk på telepriser hva som lønner seg for deg! Og orker du kontantkortlignende sak så er Mobyson det klart billigste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 15. august 2005 #6 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har Chess KnockOut, og det fungerer knirkefritt. Bruker litt GPRS også, så det er et poeng at akkurat det er billig. Og husk at pengene dine går til å sende en nordmann ut i rommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #7 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har ikke Chess, men Sense, og ringer mye og sender masse meldinger, og var sjokket da jeg så regningen. 250,-! På Tele2 fikk jeg regninger i opptil 5-600,-, og ringte ikke mer eller mindre i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. august 2005 #8 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har chess connect jeg (har hatt det en stund, vet ikke om det finnes lengre?) Med 9 kroner i månedsavgift. Jeg bruker mobilen liiiite, og får ikke regning hver måned engang (og de sender ut regning om jeg har brukt den for mer enn 50 kroner) chess er bra. (og for en Brannsupporter som meg er det også kjekt med chess. Chess er populært i Bergen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 17. august 2005 #9 Del Skrevet 17. august 2005 jeg har det! og er veldig fornøyd med både dekning, kundebehandling og pris... myye billigere enn djuce som jeg tidligere hadde ihvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 17. august 2005 #10 Del Skrevet 17. august 2005 "det" var da selvfølgelig chess knockout ...var kanskje ikke så flink å formulere der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå