AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Fikk vedtak på barnetrygd i natt. Da står det jeg mottar 500 kr mer i barnetrygd. Er ikke satsen på 1300 under 6 år? Jeg har en baby. Jeg mottar alt trygd for to barn samt småbarns tillegg og utvidet. Kan det være at vedtaket ikke viser beløp for tilegg og utvidet? Men kun 3 ordinære barnetrygd? Anonymkode: af9b1...acd
Million Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 (endret) Sitat fra nav: Kva kan du få i barnetrygd? Ordinær barnetrygd er eit fast beløp per barn Utvida barnetrygd er barnetrygd for eitt barn meir enn du faktisk bur saman med Småbarnstillegg er eit tillegg til barnetrygda for einslege forsørgjarar som har barn mellom 0 og 3 år, og som får utvida barnetrygd og full overgangsstønad Sjå satsar. Ordinær barnetrygd til barn under 6 år: 1 354 kr. Slik jeg kan lese meg til på NAVs sider, må det være noe feil i det vedtaket du fikk som sier kun 500 i tillegg. Det er jo håpløst å ringe dem, lang kø hos NAV, så kanskje du kan prøve å logge deg på og sende en melding fra dine sider hos NAV, og spørre hva dette varselet om kun 500 skal bety? Endret 12. januar 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Er du fortsatt alenemor da? Anonymkode: 71735...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå