Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? 

Anonymkode: d32e3...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen få menn , ja.
Men det er kun et fåtall av menn som ser damene på den måten.

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt ikke. Men det skal nok mye mindre svin på skogen til for damene, før både deres medsøstre og menn omtaler de som løse. Enn andre vei. 

Damer skal enda i dag være dydige og plettfrier. I alle fall mye mer enn menn. 

Menn oppdras til å selvrealisere seg. Følge drømmene. Men damene er oppdratt til å ta godt vare på seg selv, se pen ut, være en god kone/kjæreste, ha omsorg for familie. Detter er satt på spissen med det er der desverre enda! Selv om folk ikke tror det selv. 

Mange damer forsvarer valgene sine og deres interesser med at de gjør det av egen fri vilje og at de kunne valg noe annet om de ville. Ja de kunne valgt noe annet, men fri vilje? Neppe! All den tid vi alerede fra barneårene blir formet av miljøet rundt oss til å tro at jenter og gutter skal/bør være på en hvis måte. 

Når jenter samles er det store samtaleevnet oftes menn eller barn. Mens menn snakker i mye større fra om fotball, styrketrening, biler, filmer, jobb osv. Vi er formet til å tro at vår oppgave er å være en flott kone/kjæreste/mamma. Vi kan gjerne ta utdanning også, helst det faktisk, men vi skal likevel prestere på de ande områdene også. Derav det såkalte tredje skiftet. Og nei, det handler ikke om å ta helgevasken sammen. Det tredje skift er mye mer mye enn det. Og damene tar det. 

Anonymkode: e5160...e8b

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Derav det såkalte tredje skiftet. Og nei, det handler ikke om å ta helgevasken sammen. Det tredje skift er mye mer mye enn det. Og damene tar det. 

Det er veldig sant, og grunnen til at jeg noen ganger tror jeg hadde vært mye lykkeligere som alenemamma.

• Liker 12
Skrevet

Ehhhh, nei. Men takk for at du spurte.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, de er i mindretall. Og siden du lurer på det, så luter jeg på hva slags menn du omgås ?

Skrevet
Tanuki skrev (9 minutter siden):

Det er veldig sant, og grunnen til at jeg noen ganger tror jeg hadde vært mye lykkeligere som alenemamma.

Jeg har faktisk også tenkt tanken. Selv om vi har det fint sammen når vi tar oss en tur ut og spiser middag, koser oss med en film og krangler ikke. Så har jeg det bedre når han er borte noen dager. Da kan jeg ta hele det tredje skiftet uten å irritere meg over at han ikke gjør noe av de tingene. Det er små ting, som å passe på at. Søppla blir tatt ut dagen før tømming. Han kan godt gjøre det, om jeg ber han om det. Men det er jeg som må huske på det og påse at en av oss gjør det. Det er jeg som legge ut for små klær på finn og Facebook og kjørere rundt for å hente/levere. Det er jeg som må huske på å ordne pakke til bursdagen ungen skal i, eller be han om å gjøre det. Det er jeg som må huske å takke ja til bursdagen. Det er jeg som ordner legetime til ungene og helst jeg som drar på de. Det er jeg som skriver ukesmeny og oftes handler til den. Det er jeg som planlegger alt rundt jula. Jeg delegerer mye til han. Men fan, det er mye arbeid å bare ha ansvaret for alt det. 

De som er så heldig å ikke ha det sånn, eller selv være mann. Kan sammenligne det med å være den med mest erfaring/utdanning på jobb. Selv jobber jeg som sykepleie i hjemmesykepleien. Og det mest stressende med jobben er å nesten alltid ha det organisatoriske ansvaret. Asistene og helsefagarbeiderne kommer på jobb og så tar de arveidsliste sin og kjørere. Når de har gjort ting på lista tar de lunsj. Etter endt dag drar de hjem og trenger ikke tenker stort mer på jobb. Mens jeg, i tillegg til å ha min at arbeidsliste, nå følge opp de andre. Stikke innom et par pasienter som er dårlige. Når jeg kommer på kontoret må jeg sende PLO til leger og legge inn endringer på medisinene, skrive opp det som brått må bestilles av nye medisiner. Er det ting jeg ikke kan følge opp der og da, må jeg ta opp tråden dagen etter eller påse at den tas opp av sykepleieren på neste vakt. Når jeg drar hjem er det tusen ting jeg tenker på. Om jeg har husket alt. Burde jeg sende min sykepleiekollegs en melding i fall hun ikke sjekker beskjedboka på morgenen. Burde jeg egentlig ha kontakt legevakt i forhold til fru Pettersen osv.Det er akkurat det samme med det tredje skiftert. 

Men oh boy for en avsporing dette ble 😂 beklager ts! 

Anonymkode: e5160...e8b

• Liker 14
Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Nei, de er i mindretall. Og siden du lurer på det, så luter jeg på hva slags menn du omgås ?

Kan hende hun eller hun bare spurte på generelt grunnlag må jo ikke handle om dem som spør... men ser det ofte inkl meg selv jeg spør om ting og dermed er det konkludert med at det er meg det gjelder ..men kan jo ts svare på.. 

nei tror ikke alle menn ser på damer som horer men at noen blir sett på som tømmestasjon er nok mer vanlig i dagens dating verden

Skrevet (endret)

Hva er egentlig forskjellen på en kvinne som har ONS eller FF og ei hore? er det bare for at ei hore tar betalt i svart og har hyppigere sex?

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Hva er egentlig forskjellen på en kvinne som har ONS eller FF og ei hore? er det bare for at ei hore tar betalt i svart og har hyppigere sex?

Forskjellen er rimelig åpenbar: den prostituerte har ikke sex med kundene sine fordi hun føler de har så god kjemi, hun gjør det for å tjene penger, ikke fordi hun selv har lyst.

Forskjellen er at den ene har lyst, mens den andre mest sannsynlig ikke har det. Det er en rimelig stor, og svært betydningsfull, forskjell når det kommer til sex.

Anonymkode: 5bbbc...14a

• Liker 15
Skrevet

Hvis folk tror at du er hore, og du ikke er det, så vanker du med feil folk. Ikke alle menn tror det nemlig. Jeg går ut i fra at du vet det selv innerst inne.

Anonymkode: 55d25...7ae

• Liker 1
Skrevet

For å unngå slike menn, så ikke finn de på byn. Og si nei til sex de første månedene, så luker du vekk drittsekkene som er ute etter å tømme seg og rakke ned på kvinner.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Forskjellen er rimelig åpenbar: den prostituerte har ikke sex med kundene sine fordi hun føler de har så god kjemi, hun gjør det for å tjene penger, ikke fordi hun selv har lyst.

Forskjellen er at den ene har lyst, mens den andre mest sannsynlig ikke har det. Det er en rimelig stor, og svært betydningsfull, forskjell når det kommer til sex.

Anonymkode: 5bbbc...14a

Kjemi og sexlyst trenger nødvendigvis ikke å stemme, og horer får nok orgasmer de også iflg sexarbeiderne på twitter... De stiller også høye krav som tilpasser dem selv, og er nøye med hygiene og smitte. De bryr seg faktisk ikke så mye om utseende og har sex uten følelse, og de oppfører seg fint for de vil jo  gjerne ha deg tilbake...

Skrevet (endret)

Nei, det har jeg aldri gjort.
Ikke de som er prostiterte heller. Jeg ser på dem som mennesker.
Fks en venn av meg som prostituerte seg i en periode, 
hadde like stor respekt for henne for det.
Var ikke noe enkelt liv hun hadde.

Men jeg har følt et press fra endel av begge kjønn for at jeg skal se på den eller den som ei hore.
Det er ekkelt.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn oppdras til å selvrealisere seg. Følge drømmene. Men damene er oppdratt til å ta godt vare på seg selv, se pen ut, være en god kone/kjæreste, ha omsorg for familie. Detter er satt på spissen med det er der desverre enda! Selv om folk ikke tror det selv. 

Oki

Jeg gjør motstand, men er oppdrad til å sette meg selv til siden. 

Vet om mange andre menn med lav selv-verdi som kjenner på det samme.

Som istedet "fader ut i grått og forsvinner"

Endret av Syngemann
  • Liker 1
Skrevet

Ja. I deres verden er vi sexobjekter som de indirekte betaler for å ha sex med (tar deg med ut på middag, spanderer ting på deg). 

Anonymkode: bedbf...f88

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For å unngå slike menn, så ikke finn de på byn. Og si nei til sex de første månedene, så luker du vekk drittsekkene som er ute etter å tømme seg og rakke ned på kvinner.

Du ville bli overrasket over hvor mye innsats menn legger i å få knulle. Er mange som klarer å "fake" en relasjon frem til de får pult, og så stikker de. 

Anonymkode: bedbf...f88

• Liker 4
Skrevet

De fleste menn ser på kvinner som en ting. Noe han kan bruke til å tilfredsstille seg selv seksuelt med. De fleste menn er ikke i stand til å forstå at kvinner er mennesker.

I mange kulturer så prøver de ikke engang å late som om kvinner er mennesker. Der kjøpes og selges jenter i "ekteskap" på markeder eller for å betale gjeld.

Ikke ulikt hvordan slavehandelen fungerer og hvordan slaveeiere så på sine slaver.

Anonymkode: a8000...ea0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste menn ser på kvinner som en ting. Noe han kan bruke til å tilfredsstille seg selv seksuelt med. De fleste menn er ikke i stand til å forstå at kvinner er mennesker

Jeg kunne brukt tid til å fortelle deg du har feil på et abstrakt nivå, istedet skal jeg gi deg rett.

Jeg ser på min kone som en ting. Det er fordi jeg ser på meg selv og alle andre mennesker som ting også. 

Det som mange reagerer på, er at jeg ser på min kone som en NYTTIG ting, noe som skiller henne fra mange andre ting i livet mitt, hvilket betyr at det er en ting jeg prøver å ta vare på.

Siden det er en ting som vil forlate meg hvis jeg ikke på noen måte har noen nytte for HENNE.

En av de nyttige oppgavene Tingen Jeg har i forhold til henne, er en emosjonell tilknytning; at jeg elsker henne. Det er en jobb med en omfattende sett av oppgaver som betales med emosjonell tilknytning til meg, noe som gjør det enklere å sikre at denne Tingen blir hos meg.

Poenget jeg prøver å drive fram, er at selv om måten vi tenker om ting kan være forskjellig, og språket forskjellig er gjerne det abstrakte konseptet likt. Forskjellen handler om å kunne se det fra begge sider.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

De fleste menn ser på kvinner som en ting. Noe han kan bruke til å tilfredsstille seg selv seksuelt med. De fleste menn er ikke i stand til å forstå at kvinner er mennesker.

Anonymkode: a8000...ea0

Da er vel jeg ikke en mann da, siden jeg er fullstendig i stand til å se på kvinner som mennesker. Og jeg tror ikke at alle damer er horer, jeg tror heller ikke jeg har rett på å ha sex med alle kvinner som finnes.

• Liker 5
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Hva er egentlig forskjellen på en mann som har ONS eller FF og en gigolo? Er det bare for at en gigolo tar betalt i svart og har hyppigere sex?

Anonymkode: 7eed5...ef1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...