Tamina82 Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 (endret) Noen som har handler hos Urbanhage.no? Erfaringer? Jeg finner ingen ting om de på nett. Siden deres er god laget og registrert på en adresse og firma i Oslo. Men reagerte på en del skrivefeil. Settningsoppbyggninger. Men likevel såpass god side og skrivet såpass bra, at jeg ikke tror det kan vært brukt Google translate. Man kan velge å betale med klarna, men er likevel usikker og ikke helt komfortabel med å legg inn informasjon min der når jeg ikke finner noen ting som siden deres eller firmaet på nett. Endret 12. januar 2021 av Tamina82 Edit. Skrev urtehagen først 😅 men det var urbanhag
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Tamina82 skrev (10 minutter siden): Noen som har handler hos urtehagen.no? Erfaringer? Jeg finner ingen ting om de på nett. Siden deres er god laget og registrert på en adresse og firma i Oslo. Men reagerte på en del skrivefeil. Settningsoppbyggninger. Men likevel såpass god side og skrivet såpass bra, at jeg ikke tror det kan vært brukt Google translate. Man kan velge å betale med klarna, men er likevel usikker og ikke helt komfortabel med å legg inn informasjon min der når jeg ikke finner noen ting som siden deres eller firmaet på nett. Hva er det? Finner bare skoler på nett som heter dette Anonymkode: 4a81e...fb0
Tamina82 Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er det? Finner bare skoler på nett som heter dette Anonymkode: 4a81e...fb0 Om du går inn på urtehagen.no De selger ulike macram-oppheng, blomstervaser, pynt og annet dill. Interiør.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Tamina82 skrev (4 minutter siden): Om du går inn på urtehagen.no De selger ulike macram-oppheng, blomstervaser, pynt og annet dill. Interiør. Nei adressen urtehagen.no eksisterer ikke. Du må legge ved en link Anonymkode: 4a81e...fb0
Tamina82 Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei adressen urtehagen.no eksisterer ikke. Du må legge ved en link Anonymkode: 4a81e...fb0 Det var vist urbanhage 😂 https://urbanhage.no/
Tamina82 Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2021 Nå fikk jeg faktisk mail fra nettstedet om at handlekurven min var lagret. Fylte inn adresser og email for å se hvilke betalingsmuligjeheter man fikk.. Men trykket ikke bestill. Det har de sa vell ikke lovt til? Nederst i mailen lå en link hvor jeg kunne unsubscribe (men jeg har jo aldri meldt meg på noe nyhetsbrev). Holder meg unna den linken og blir nok ikke å bestille derifra. Mulig siden er helt trygg, men tar ikke sjansen.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #7 Skrevet 14. januar 2021 Tamina82 skrev (På 12.1.2021 den 5.37): Nå fikk jeg faktisk mail fra nettstedet om at handlekurven min var lagret. Fylte inn adresser og email for å se hvilke betalingsmuligjeheter man fikk.. Men trykket ikke bestill. Det har de sa vell ikke lovt til? Nederst i mailen lå en link hvor jeg kunne unsubscribe (men jeg har jo aldri meldt meg på noe nyhetsbrev). Holder meg unna den linken og blir nok ikke å bestille derifra. Mulig siden er helt trygg, men tar ikke sjansen. Det er helt normalt jo.. Både zalando, nelly og andre vanlige sider gjør dette og "minner" på at man har noe i handlekurven Anonymkode: 0a91b...a72
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 Jeg blir litt skeptisk når det står at pga Covid-19 er leveringstiden lenger enn vanlig, 20-30 dager. Dette skal dreie seg om et firma drevet av noen få venner. Anonymkode: d91f1...d96
Tamina82 Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir litt skeptisk når det står at pga Covid-19 er leveringstiden lenger enn vanlig, 20-30 dager. Dette skal dreie seg om et firma drevet av noen få venner. Anonymkode: d91f1...d96 Snakket med ei som har handlet der og alle varene kom i dirkete fra Kina. Type varer man bestiller på wish eller ebay og med deretter kvalitet. Så butikken er nok legit, men man kan like greit bestille rett fra Kina selv. I stede for å betale noen i Oslo for å gjør det. Dermed er også leveringstiden veldig lang. Men kundeservice suger. Jeg har prøvd å kontakte de flere ganger via messenger og på Facebook. Ikke noe svar. Svært useriøst. Ja flere nettsider sender påminnelse om handelkurv, men er det ikke siden man tidligere har handlet hos og dermed har godtatt å blir kontaktet på mail? Jeg syns det er spesielt å bli spammet med en påminnelse om dagen på et nettsted jeg aldri har handlet hos før og ikke godtatt å bli tilsendt reklame e.a. Og eneste måte for å få søppelposten til å stoppe er ved å følge en link. Det står jo "avregistrer, men jeg har jo aldri registret meg. Alle vet jo at man ikke trykker på linker man ikke vet hva førere til. Mange som har fått virus på så måte. Endret 15. januar 2021 av Tamina82 Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå