FruRosa Skrevet 16. januar 2021 #41 Skrevet 16. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åhh! 😭 Vet ikke om det er pms som gjør at tårene triller (helt sikkert), men "Nå er xxx klar til å komme hjem igjen" 🥺❤️ Så fin ting å gjøre! Jeg tenker at når tiden er inne (håper det blir leenge til selv om han er en gammel hund), så vil jeg at han skal få sovne inn hjemme i trygge og kjente omgivelser om situasjonen tillater det da han hater å være hos veterinær, og jeg vil ikke at hans siste tid skal være stressende. Men hvordan blir det da? Kan de ta han med igjen for å sende han til krematorium? Jeg har så lyst på et smykke. Ikke for minner, men for at han fortsatt alltid kan være med meg. (God damn it! Definitivt pms!! 😂) Er det noen som har erfaringer med smykke med aske og hva prisen sånn ca ligger på for det? Anonymkode: b49f8...855 Ja, der var helt fantastisk måten vedkommende ordla seg på 😍 Jeg leverte, som jeg skrev, selv hunden på krematoriet. Jeg vet at de også henter hos veterinærer. Her kan du lese om askesmykker. https://www.dyrekrematoriet.no/askesmykker Dette er ikke "mitt" krematorium, men jeg regner med at de fleste kan ordne dette. Endret 16. januar 2021 av FruRosa Lagt til tekst 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #42 Skrevet 16. januar 2021 Jeg takket ja til urne da den ene katten min døde i fjor høst. Har den stående i et glasskap hjemme sammen med et lite bilde av katten. Savner henne enormt så for meg er det en trøst å ha urnen der. Skal sies at jeg ikke har familie og lite nettverk, så dyrene mine betyr mye for meg. Hva som føles riktig å gjøre er opp til hver enkelt tenker jeg. Anonymkode: 38ce7...89e 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #45 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Valgte separat kremering Anonymkode: 6ec2e...b13 Samme her. Anonymkode: 2b2c6...700
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå