Sjokopuddingen Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Har noen erfaring med å sende gave til pasienter som har langvarig plass på sykehus? tenker ikke på blomster, men en en fin eske/boks med litt forskjellig oppi. Som f.eks en liten bamse myk pysj, myke tøfler eller varmeteppe. Gavekort på lydbøker, iTunes e.l. Et koselig kort med hilsen. Har lyst å sende dette som en overraskelse, men tar sykehus i mot dette? Bor på en helt annen kant av landet, så vet ikke hvordan jeg skulle fått det til :/ Setter stor pris på alle innspill/erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Har ikke personen familie eller venner som kunne mottatt pakken og tatt den med på sykehuset? Anonymkode: 34999...86f
Sjokopuddingen Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke personen familie eller venner som kunne mottatt pakken og tatt den med på sykehuset? Anonymkode: 34999...86f Godt spørsmål. men jeg kjenner dessverre ikke personen på den måten at jeg kjenner venner eller familie av vedkommende. Vi har ikke rukket å møtes før h*n ble syk. vi har vært venner i rundt 2 år på nett, og jeg er utrolig glad i dette mennesket, og vi har hatt mye god kontakt. så jeg har så veldig lyst å sende en liten oppmerksomhet for å vise at jeg bryr meg. Men føler det virker litt stalker-aktig å spore opp venner og familie, men jeg vet ikke, har aldri gjort dette før.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 Ring sykehuset å spør da! Er sikkert mulig å sende en pakke med posten. Anonymkode: 0f054...857 2
Sjokopuddingen Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ring sykehuset å spør da! Er sikkert mulig å sende en pakke med posten. Anonymkode: 0f054...857 Takk for god ide! Så langt har jeg ikke tenkt😊 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Sjokopuddingen skrev (17 minutter siden): Godt spørsmål. men jeg kjenner dessverre ikke personen på den måten at jeg kjenner venner eller familie av vedkommende. Vi har ikke rukket å møtes før h*n ble syk. vi har vært venner i rundt 2 år på nett, og jeg er utrolig glad i dette mennesket, og vi har hatt mye god kontakt. så jeg har så veldig lyst å sende en liten oppmerksomhet for å vise at jeg bryr meg. Men føler det virker litt stalker-aktig å spore opp venner og familie, men jeg vet ikke, har aldri gjort dette før. Så hyggelig da, håper det går bra med vennen din ❤️ Smart å ringe sykehuset og spørre. Vi har hatt person langstids innlagt på sykehus i familien, og de strakk seg ganske langt for å legge til rette. (Men vi hadde aldri behov for å sende noe) Om det ikke går å sende direkte, er vennen din såpass at du har mulighet til å kommunisere? Går jo an å rett og slett spørre om noen kunne ta imot en pakke? Anonymkode: 34999...86f
Sjokopuddingen Skrevet 12. januar 2021 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hyggelig da, håper det går bra med vennen din ❤️ Smart å ringe sykehuset og spørre. Vi har hatt person langstids innlagt på sykehus i familien, og de strakk seg ganske langt for å legge til rette. (Men vi hadde aldri behov for å sende noe) Om det ikke går å sende direkte, er vennen din såpass at du har mulighet til å kommunisere? Går jo an å rett og slett spørre om noen kunne ta imot en pakke? Anonymkode: 34999...86f Krysser fingrene ❤️ skal høre med sykehuset om det er mulig å sende en liten pakke direkte. h*n har en helse som varierer veldig, så det er ikke alltid det er mulig å kommunisere. har også veldig lyst at det skal være en overraskelse, for jeg vet h*n er typen til å svare «nei det må du da ikke finne på å gjøre.» « eller du får ikke lov av meg å gi meg gave» 😅 men det hadde betydd så mye å få sendt avgårde noe. For det er ikke sikkert vi kommer til å ses, så det er veldig sårt også. jeg skal finne en løsning, på en eller annen måte😊
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 Der er også blomsterbutikker/-kjeder som tilbyr både bamse, konfekt, god drikke etc. sammen med en blomsterbukett, og de leverer til avdelingen. Det koster selvsagt litt, men det er også kostbart å kjøpe ting selv, og dyrt å sende pakke med posten, så jeg vil tro det ikke er så stor forskjell. Valgte bare en kategori for å vise hva de tilbyr i tillegg til blomster: https://www.interflora.no/gratulerer.194364.no.html Anonymkode: 25623...4e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå