AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Skrevet 12. januar 2021 Jeg elsker å kysse, det gjør han også. Så vi kysser ganske ofte.. eneste problemet er at han suger seg fast i meg som en blekksprut. Så jeg må vike unna også når jeg prøver på nytt så dekker han hele munnen sin over meg over til haken!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, må alltid tørke av meg mye spytt rundt haken. Jeg har prøvd å korrigere han ved å kysse litt, så avslutte det for å tease, men det går ikke! han bare suger seg fast i meg Jeg elsker han veldig, og jeg vet han elsker meg også. Jeg er så utrolig konfliktsky. Vet ikke hvordan jeg skal få han til å roe ned sugingen. Tør ikke være frekk Tips? Anonymkode: bed08...561 2
Teardrop Skrevet 12. januar 2021 #2 Skrevet 12. januar 2021 Du må si det til han! Rett og slett! Si, ikke sug så hard, ikke så vått, ikke kyss haka mi, men leppene osv. Blir han ikke korrigert blir ingenting endret. Ikke alle gutter tar hint heller, vær tydlig, det er ikke slemt. 11
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Skrevet 12. januar 2021 Teardrop skrev (7 minutter siden): Du må si det til han! Rett og slett! Si, ikke sug så hard, ikke så vått, ikke kyss haka mi, men leppene osv. Blir han ikke korrigert blir ingenting endret. Ikke alle gutter tar hint heller, vær tydlig, det er ikke slemt. Takk for svar, men tenk om han blir såret? Anonymkode: bed08...561
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar, men tenk om han blir såret? Anonymkode: bed08...561 Si at du elsker ham og ønsker å nyte mer med ham Anonymkode: 622b2...26a 3
Teardrop Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Takk for svar, men tenk om han blir såret? Anonymkode: bed08...561 Tviler, tror heller at klinga deres blir veldig mye deiligere for dere begge 2
Pingvinen Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 Det er ikke bra. Det er helt forferdelig når de suger seg fast. Datet en som kyssa og slafsa rundt omkring i ansiktet. Jeg fikk masse eksem på haka og rundt munnen. Det er viktig at de kysser bra. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Skrevet 12. januar 2021 jeg skjønner ikke åssen det går an bli sammen med en som ikke kan kysse... for min del hadde det blitt med den daten der det første kysset kom, og ferdig med det. tiltrekkelsen hadde bare dødd. Anonymkode: 5386b...f3b 8
Superdry Skrevet 12. januar 2021 #8 Skrevet 12. januar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg elsker å kysse, det gjør han også. Så vi kysser ganske ofte.. eneste problemet er at han suger seg fast i meg som en blekksprut. Så jeg må vike unna også når jeg prøver på nytt så dekker han hele munnen sin over meg over til haken!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, må alltid tørke av meg mye spytt rundt haken. Jeg har prøvd å korrigere han ved å kysse litt, så avslutte det for å tease, men det går ikke! han bare suger seg fast i meg Jeg elsker han veldig, og jeg vet han elsker meg også. Jeg er så utrolig konfliktsky. Vet ikke hvordan jeg skal få han til å roe ned sugingen. Tør ikke være frekk Tips? Anonymkode: bed08...561 Hva med at du sier at han skal "følge" og bare kysse tilbake mens du "fører" og viser hvordan du liker det? Skjønner at du er redd for at han skal bli såret, men om du klarer å vise hvordan det skal gjøres for deg så skal det vel være mulig for ham å prøve å etterligne det?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #9 Skrevet 12. januar 2021 Jeg er mann og hadde satt pris på tilbakemelding for at du/begge skulle hatt det bedre! ja jeg hadde kanskje følt meg litt løk som var helt på jordet, men heller det enn å fortsette å være helt på jordet. Så lenge du sier det på en fin måte og forsikrer deg om at alt annet er helt supert, så burde det gå veldig bra! Anonymkode: 059cd...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #10 Skrevet 12. januar 2021 Hadde sagt noe slik som «Jeg kom over en video på YouTube, hvor de snakket om at alle burde bruke mer til på å lære seg forskjellig kyssemetoder. Jeg synes det høres spennende ut, har du lyst til å prøve?» 😃 Så gir du instrukser, og om han vil see videoen så finnes det massevis på YouTube. Bare velg den du liker best, og vis. 👌🏻 Anonymkode: 3758f...ef1 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #11 Skrevet 12. januar 2021 Huff.. Var ff med en som alltid lagde så spiss tunge når han kysset. Dårligste kyssene i historien. Men din høres enda verre ut. Skjønner at du ikke vil såre han. Hva om du sier at du har eksem og er sår på leppene, så om dere kan kysse litt roligere..? Anonymkode: 78ac0...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #12 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg skjønner ikke åssen det går an bli sammen med en som ikke kan kysse... for min del hadde det blitt med den daten der det første kysset kom, og ferdig med det. tiltrekkelsen hadde bare dødd. Anonymkode: 5386b...f3b Åja, men jeg er ikke så overfladisk. Noen kysser dårligere fordi dem har mindre erfaring Setter kjemien vår og personligheten til partner over hvordan han kysser. Anonymkode: bed08...561 1
Syngemann Skrevet 12. januar 2021 #13 Skrevet 12. januar 2021 Invitere til følge tunge-leken? Tungene skal berøre hverandre svakest mulig. Være nær likevel, ikke stikke helt av. Det erter mere. Bytte på å føre
Caramelita Skrevet 12. januar 2021 #14 Skrevet 12. januar 2021 Hørtes ikke noe særlig ut. Eneste som hjelper er å si hva du liker, si at du liker så godt når dere kysser roligere og fokuserer på leppene. Ikke lett å si ifra, jeg vet, men prøv å si hva du liker, og vis det, kontra og si hva man ikke liker 😅 jeg hadde en som nesten siklet inn i munnen min, det var så ekkelt at jeg viste ikke mine arme råd. Jeg sa en gang at «nå ble det veldig vått her, må tørke meg litt jeg».. han tok det til seg, men var noen ganger det skjedde for det, men i mindre grad
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #15 Skrevet 12. januar 2021 Tar han hint? Da kan du tøyse det bort og sine sånn som "oi du spiste av all sminken min hehe😉😉" Anonymkode: c80ec...d14
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #16 Skrevet 12. januar 2021 Huff, jeg har hatt to slike kjærester. Det vil si ene var som å ha en propell i munnen, andre var lignende din. Andre er jeg fremdeles gift med, men det har gradvis bedret seg. Tror det begynte å bedre seg da jeg litt full og ærlig sa en gang at jeg ville kysse, ikke bli spist opp. 😜 Anonymkode: 23bd4...a18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå