Gå til innhold

Sex med 3 menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min elsker har spurt om to venner av han kan være med på sex. Har sagt ja til å prøve en ekstra mann tidligere, men ikke gjort det enda. Men tenker 3 menn er i det meste laget? Eller? Hadde du turt? 
Noen som vil dele erfaringer? 
Jeg er en godt voksen dame, snart 40. 

Anonymkode: 1f0ba...8bc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst? Det er det viktigste.

Jeg personlig hadde ikke gjort det, men det skal jo vel ikke ha noe å si om du har lyst. 

Anonymkode: 10ab2...fd6

• Liker 6
Skrevet

Høres fantastisk lurt ut i disse koronatider :plystre:

Ikke rart vi har så mye smitte og må fortsette å stenge ned når alt folk tenker på er sex med fremmede.

Anonymkode: 85b17...95e

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke rart vi har så mye smitte og må fortsette å stenge ned når alt folk tenker på er sex med fremmede.

Dem sitter jo i 10 dagers karantene før dem gjør disse tingene.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du lyst? Det er det viktigste.

Jeg personlig hadde ikke gjort det, men det skal jo vel ikke ha noe å si om du har lyst. 

Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tørr. Kanskje prøve med 2 først. Hvorfor ville ikke du valgt det? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dem sitter jo i 10 dagers karantene før dem gjør disse tingene.

Og det tror du, at folk sitter frivillig i 10 dagers karantene, uten inntekt fordi de skal ha ett ligg? 

Dagens, det blir et temmelig dyrt ligg i såfall :rulle:

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi skal bruke munnbind. Corona er ikke en kjønnsykdom. Men slapp av, vi bruker så klart kondom også. 

• Liker 3
Skrevet

Vi skal bruke munnbind. Corona er ikke en kjønnsykdom. Men slapp av, vi bruker så klart kondom også. 

Regner med dere også overholder 1 meter.

Dette var god trolling.

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har lyst, men vet ikke om jeg tørr. Kanskje prøve med 2 først. Hvorfor ville ikke du valgt det? 

Fordi det er ikke noe for meg, vil ikke ligge med 1 person jeg ikke har følelser for engang. 

Er du sikker på disse mennene?

• Liker 1
Skrevet

Regner med dere også overholder 1 meter.

Dette var god trolling.

Det var ment som en spøk, på teit svar. Skal så klart ikke utføre dette før corona er over. Må være lov å planlegge og ha noe å se frem til. 

• Liker 8
Skrevet

Fordi det er ikke noe for meg, vil ikke ligge med 1 person jeg ikke har følelser for engang. 

Er du sikker på disse mennene?

Trygg på elskeren, men kjenner ikke kaneratene hans da. Men de bor sammen. Og jobber sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trygg på elskeren, men kjenner ikke kaneratene hans da. Men de bor sammen. Og jobber sammen. 

Ikke gjør noe du er usikker på, om ikke du virkelig vil. Si han kan ta med den ene, så kan de ellemelle om hvem det blir

• Liker 1
Skrevet

Har en elsker selv og vi har eksperimentert mye, så 3 stykk hadde forsåvidt vært greit, men ikke noe jeg direkte tenner på. Det jeg derimot hadde stått over er kamerater av elskeren, det kan fort bli at du blir samtale emnet, på jobben for eks, og ikke på en positiv måte, pluss at de kan forvente mer. Nei tenk deg om der. 

Anonymkode: cca35...3ca

• Liker 8
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tipper at forholdet ditt til kjæresten din er avgjørende for om dette blir vellykket. Dersom dere er trygge på hverandre og har god kommunikasjon ligger det godt tilrette for suksess. Å gå stegvis fram kan være en god idé. Lykke til, og hurra for seksuell åpenhet og eksperimentering!

Skrevet

Hadde prøvd med 2 menn først jeg:) 

Anonymkode: 3cc0c...474

• Liker 1
Skrevet

Du må i hvertfall stole på elskeren din, og at han vil ta vare på deg i situasjonen, slik at det ikke eskalerer til noe voldelig. Jeg er mann, med litt submissive tendenser, og jeg prøver å sette meg inn i tankesettet. Hvis jeg var ute etter å føle meg skikkelig brukt, og gi meg ordentlig hen, så tror jeg 3 er bedre enn 2, og at å bli tatt av alle samtidig måtte være en del av målet. Håper egentlig på en oppdatering her.  

Anonymkode: 1fe07...fb6

• Liker 1
Skrevet

Kjør på.

Og la alle tre komme i ansiktet ditt på tur 

• Liker 3
Skrevet

Korona stopper prosjektet akkurat nå. Nå skal man ikke skal ha besøk i det hele tatt, men mesteparten av tiden har det vært lov å ha et visst antall nærkontakter.

De to ekstra mennene vil regnes som to nærkontakter. Det er ikke verre enn det, men du må vente til Erna letter litt på restriksjonene. 

Jeg antar at de vil ta seg bryet med å teste seg et par dager før hvis du vil være enda mer sikker. 

Anonymkode: 83953...c05

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Min elsker har spurt om to venner av han kan være med på sex. Har sagt ja til å prøve en ekstra mann tidligere, men ikke gjort det enda. Men tenker 3 menn er i det meste laget? Eller? Hadde du turt? 
Noen som vil dele erfaringer? 
Jeg er en godt voksen dame, snart 40. 

Kjør på. Hva kan gå galt liksom. 

Jeg har aldri hatt sex med 3 menn da, men jeg har prøvd noen ganger med 3 jenter. Og noen likhetstrekk er det jo. Må bare passe på at de får omtrent like mye så det ikke blir sjalusi. 

Synes det er raust av elskeren din å ville dele deg med kompiser. Også raust av han overfor deg å la deg få mulighet til å oppleve 3 på en gang. 

Endret av Frekkulf
Skrevet

For en raus mann som vil dele deg! 

Jeg har bare hatt to menn foreløpig (og dp 😍😈) men hadde med glede prøvd tre i gode og trygge omgivelser! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...