AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #41 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres fantastisk ut at dere begge tenner på dette. Hos oss er det bare meg som har denne fantasien så det skjer nok ikke... med det første. Har du ikke lyst til å være med, eller se at hun har deilig sex med en annen kjekk fyr? Jeg har sagt til henne at hun kan få ha sex med andre om hun vil, men aller helst vil jeg være der sammen med dem (passiv eller aktiv). Anonymkode: 6caa9...6a7 Tror det er lurt at dette er noe dere gjennomfører sammen. Anonymkode: 6e6d1...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 13. januar 2021 #42 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror det er lurt at dette er noe dere gjennomfører sammen. Anonymkode: 6e6d1...23b Tror hun, og han, syns det blir kleint hvis jeg sitter og ser på. Funker fint for meg om hun flørter og sjekker opp en fyr. Hun er en flørter, og jeg tenner på at andre har lyst på dama mi. Har vært på noen fester og festivaler hvor noen har prøvd seg, men hun ikke tok steget (ganske tidlig i forholdet, hvor hun var usikker på om jeg faktisk mente det). Jeg tenner på at hun går truseløs under kjolen og er på utkikk etter en flørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #43 Del Skrevet 13. januar 2021 Cervus skrev (3 minutter siden): Tror hun, og han, syns det blir kleint hvis jeg sitter og ser på. Da handler det mest om de to, ikke deg og henne. Dersom hun ikke takler at du er til stede da tviler jeg på at dere har et forhold som tåler denne aktiviteten. Anonymkode: 6e6d1...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 13. januar 2021 #44 Del Skrevet 13. januar 2021 Skulle gjerne ha delt dama i to, men jeg er jo ingen tryllekunstner heller😅 Jeg har bare vært i monogame forhold, så jeg kan egentlig ikke si hvordan jeg har følt på å dele dama med andre menn. Men hvis hun har lyst til å prøve, kommer jeg aldri med fornektelse... men jeg har sperrer med å være deltakende, så det er ikke sikkert det blir det samme uten at jeg er med på det. Hvis det var med en kvinne ekstra har jeg ikke nølt et sekund, hvis dama mi ville ha ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 13. januar 2021 #45 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Da handler det mest om de to, ikke deg og henne. Dersom hun ikke takler at du er til stede da tviler jeg på at dere har et forhold som tåler denne aktiviteten. Anonymkode: 6e6d1...23b Tror ikke på din påstand. Hun er som sagt en flørter. Tenner på kjenne at hun har draget, og å tenne meg. Hun har hatt endel partnere før meg, men er langt fra nymfoman, og har nok ofte ikke stått løpet ut når hun har flørtet. Jeg har vært i et forhold hvor vi hadde partnerbytte, trekant og gruppe med et vennepar. Vi hadde mest partnerbytte, men som regel ikke samtidig. Og jeg fant den biten hvor min dame fortalte at hun hadde invitert på besøk og dusjet, barberte seg, sminket seg og når hun da åpnet døra, kysset, tok han med på soverommet og jeg hørte lydene deres når jeg satt i stua. Det var faktisk mer pirrende enn å dra på besøk selv. For ikke å snakke om den heftige sexen etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #46 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg reagerer også på dømmingen her, og som jeg skrev over så syns jeg det er mye mer sexy med en mann som vet hva han tenner på og tør å kommunisere det til partner, også når det gjelder ting jeg selv ikke tenner på. Det uttrykker mye mer trygghet og selvtillit enn en som dømmer andre for tenningsmønstre en selv ikke har... Sex skal være gøy og spennende og uhøytidelig! Anonymkode: 41e25...b58 Jeg prøver å kommunisere hva jeg tenner på men om hun ikke deler disse fantasiene blir det bare med det. Jeg prøver aldri å overbevise eller overtale henne til noe hun egentlig bare er lunken til. Et absolutt "must" er vi begge deler denne fantasien, men hun vet hva jeg mener om hun endrer tenningsmønster 😘 Cervus skrev (43 minutter siden): Tror ikke på din påstand. Hun er som sagt en flørter. Tenner på kjenne at hun har draget, og å tenne meg. Hun har hatt endel partnere før meg, men er langt fra nymfoman, og har nok ofte ikke stått løpet ut når hun har flørtet. Jeg har vært i et forhold hvor vi hadde partnerbytte, trekant og gruppe med et vennepar. Vi hadde mest partnerbytte, men som regel ikke samtidig. Og jeg fant den biten hvor min dame fortalte at hun hadde invitert på besøk og dusjet, barberte seg, sminket seg og når hun da åpnet døra, kysset, tok han med på soverommet og jeg hørte lydene deres når jeg satt i stua. Det var faktisk mer pirrende enn å dra på besøk selv. For ikke å snakke om den heftige sexen etterpå. Min er også svært sosial og kan virke flørtende, men har aldri vist noen seksuell lyst på andre så lenge vi har vært i forhold. Historien din var veldig tennende, men dette får nok ikke jeg oppleve.. Svært viktig at du får "vinne" henne tilbake etterpå slik at eventuelt sjalusi ikke får feste seg. Den ekstra mannen visste kanskje at du var hjemme, kunne høre dem og var fortrolig med at hun hadde sex med han? Anonymkode: 6caa9...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 13. januar 2021 #47 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 😘 Den ekstra mannen visste kanskje at du var hjemme, kunne høre dem og var fortrolig med at hun hadde sex med han? Anonymkode: 6caa9...6a7 Jada. Det hendte at jeg åpnet døra, hvis hun ikke var helt ferdig på badet f.eks. Alt foregikk i full enighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #48 Del Skrevet 13. januar 2021 Mann 58. Ja jeg tenner på det. Anonymkode: 6085c...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #49 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 2.13): Hvorfor? Hvorfor ikke? Kunne du gitt din kone lov til å ha sex med andre? Hvis du hadde mindre sexlyst enn hun? Anonymkode: 37e90...c2d Ok. Jeg hiver meg på og svarer. Jeg har fulgt noen diskusjoner rundt tema, og skjønt at det er mange oppfatninger og dømmende meninger om dette (som så mye annet....). Første spørsmål er vel åpenbart, Nei. De fleste tenner ikke på å dele dama. Jeg tror vi hadde sett det i samfunnet hvis det var tilfellet. Så til det andre spørsmålet. Ja, jeg gir min kone lov til å ha sex med andre, men det er ikke fordi jeg har mindre sexlyst enn henne. Jeg tror nok heller det er meg som har mest sexlyst av oss to, men det er ikke det viktige her. I det forholdet jeg er i er det en enighet om at hun har lov til å ha en eller flere elskere, så lenge det ikke holdes hemmelig for meg, og de bruker kondom. Det er egentlig de to eneste reglene vi har. Det er ikke fordi vi ikke har snakket mye om det, for det gjorde vi, men vi endte opp på de to enkle reglene, og de er vi enige om. Per i dag har hun kun hatt én elsker, og de har møtt hverandre to ganger som har endt opp med at de har sex. De har møttes mange ganger før, og kommer sikkert til å møtes igjen også. Han bor i en annen by, så det er ikke ofte det lar seg gjøre. De planlegger aldri konkret å møtes, men de møtes av og til gjennom jobb. Hun er, som noen over meg også har fortalt om sine partnere, veldig flørtete og sosial av seg. Hun har flere ganger, og før vi snakket oss gjennom "regler" om kondom og åpenhet, flørtet og rotet med andre på en måte som jeg tror mange andre par ville kategorisert som utroskap. Jeg tenkte aldri på dette som så ille, men heller litt artig og krydder i hverdagen. Vi snakket mye om det sammen. For henne var det mest bare en lek, og det er det vel fremdeles. Det er vel kanskje derfor det ikke er et stort issue. Så kan en jo spørre seg hvorfor vi har gjort det slik, at denne friheten bare gjelder henne. Vel, vi er jo to forskjellige personer som har to forskjellige måter å tenke på, forskjellige følelser osv... Jeg har aldri hatt et behov for å møte andre i løpet av den perioden vi har vært sammen, og det er nå snakk om snart 12 år. Helt siden vi møttes har vi hatt en fantastisk seksuell kjemi sammen. Jeg kan ikke se for meg at det er noe andre kan tilby, som jeg ikke allerede får av henne. Jeg er heller ikke av den sjalu typen. Jeg innrømmer gjerne at pulsen steg noen hakk den første gangen hun kom hjem etter en hel helg sammen med elskeren sin. Men med mye snakking (og påfølgende mye sex) så er det egentlig ingenting i meg som kan minne om sjalusi. Jeg er mest glad på hennes vegne. Jeg vet at hun nyter det, både friheten og sexen. Jeg vet til og med at hun fantaserer og onanerer til han enda. Jeg vet at hun er veldig glad i han, men han er ingen trussel for meg. Det er mange grunner jeg kunne ramset opp, men de to viktigste grunnene er at; for det første så har vi det utrolig bra sammen; og for det andre stoler vi på hverandre. Jeg vet ikke helt hva det er hovedforfatteren vil frem til her, men jeg ser av debatten, både i denne tråden og i andre lignende tråder, at det er mange oppfatninger og noen fordommer. Jeg tenkte at jeg ville bidra med min versjon. Det er helt sikkert at det ikke er alle forhold som kan ha det sånn. Jeg sier forøvrig ikke at det er metoden andre skal følge for å ha et slikt forhold. jeg sier ikke engang at det er sånn et forhold skal være. Jeg vil heller si at det må være opp til hvert enkelt par å finne ut av hvordan de vil ha det, om det er åpent eller ikke. Nøkkelen til suksess ligger i god kommunikasjon, som i alt annet i et forhold. Det burde egentlig være selvfølgelig, men så viser det seg at det ofte ikke er det. Anonymkode: b5633...b9d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NysgjerrigPiken Skrevet 13. januar 2021 #50 Del Skrevet 13. januar 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ok. Jeg hiver meg på og svarer. Jeg har fulgt noen diskusjoner rundt tema, og skjønt at det er mange oppfatninger og dømmende meninger om dette (som så mye annet....). Første spørsmål er vel åpenbart, Nei. De fleste tenner ikke på å dele dama. Jeg tror vi hadde sett det i samfunnet hvis det var tilfellet. Så til det andre spørsmålet. Ja, jeg gir min kone lov til å ha sex med andre, men det er ikke fordi jeg har mindre sexlyst enn henne. Jeg tror nok heller det er meg som har mest sexlyst av oss to, men det er ikke det viktige her. I det forholdet jeg er i er det en enighet om at hun har lov til å ha en eller flere elskere, så lenge det ikke holdes hemmelig for meg, og de bruker kondom. Det er egentlig de to eneste reglene vi har. Det er ikke fordi vi ikke har snakket mye om det, for det gjorde vi, men vi endte opp på de to enkle reglene, og de er vi enige om. Per i dag har hun kun hatt én elsker, og de har møtt hverandre to ganger som har endt opp med at de har sex. De har møttes mange ganger før, og kommer sikkert til å møtes igjen også. Han bor i en annen by, så det er ikke ofte det lar seg gjøre. De planlegger aldri konkret å møtes, men de møtes av og til gjennom jobb. Hun er, som noen over meg også har fortalt om sine partnere, veldig flørtete og sosial av seg. Hun har flere ganger, og før vi snakket oss gjennom "regler" om kondom og åpenhet, flørtet og rotet med andre på en måte som jeg tror mange andre par ville kategorisert som utroskap. Jeg tenkte aldri på dette som så ille, men heller litt artig og krydder i hverdagen. Vi snakket mye om det sammen. For henne var det mest bare en lek, og det er det vel fremdeles. Det er vel kanskje derfor det ikke er et stort issue. Så kan en jo spørre seg hvorfor vi har gjort det slik, at denne friheten bare gjelder henne. Vel, vi er jo to forskjellige personer som har to forskjellige måter å tenke på, forskjellige følelser osv... Jeg har aldri hatt et behov for å møte andre i løpet av den perioden vi har vært sammen, og det er nå snakk om snart 12 år. Helt siden vi møttes har vi hatt en fantastisk seksuell kjemi sammen. Jeg kan ikke se for meg at det er noe andre kan tilby, som jeg ikke allerede får av henne. Jeg er heller ikke av den sjalu typen. Jeg innrømmer gjerne at pulsen steg noen hakk den første gangen hun kom hjem etter en hel helg sammen med elskeren sin. Men med mye snakking (og påfølgende mye sex) så er det egentlig ingenting i meg som kan minne om sjalusi. Jeg er mest glad på hennes vegne. Jeg vet at hun nyter det, både friheten og sexen. Jeg vet til og med at hun fantaserer og onanerer til han enda. Jeg vet at hun er veldig glad i han, men han er ingen trussel for meg. Det er mange grunner jeg kunne ramset opp, men de to viktigste grunnene er at; for det første så har vi det utrolig bra sammen; og for det andre stoler vi på hverandre. Jeg vet ikke helt hva det er hovedforfatteren vil frem til her, men jeg ser av debatten, både i denne tråden og i andre lignende tråder, at det er mange oppfatninger og noen fordommer. Jeg tenkte at jeg ville bidra med min versjon. Det er helt sikkert at det ikke er alle forhold som kan ha det sånn. Jeg sier forøvrig ikke at det er metoden andre skal følge for å ha et slikt forhold. jeg sier ikke engang at det er sånn et forhold skal være. Jeg vil heller si at det må være opp til hvert enkelt par å finne ut av hvordan de vil ha det, om det er åpent eller ikke. Nøkkelen til suksess ligger i god kommunikasjon, som i alt annet i et forhold. Det burde egentlig være selvfølgelig, men så viser det seg at det ofte ikke er det. Anonymkode: b5633...b9d Dette! Fint at du deler. Det høres ut som at dere har funnet en løsning som passer for dere, og du høres ut som du er veldig trygg på deg selv, din partner og deres forhold. Det er det viktigste i min bok iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #51 Del Skrevet 13. januar 2021 3 av 4 menn jeg har vært i langvarig forhold med har tent på dette. Trur det er ganske utbredt. Anonymkode: 434da...9ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 14. januar 2021 #52 Del Skrevet 14. januar 2021 Dele dama eller dele ei dame? Det er litt forskjell. Trekant med kvinne i midten er noe helt annet enn at en fyr ligger et sted og tømmer seg i kjæresten din/ kona di, eller at du sjøl tyvlåner kjæresten/ kona til en eller annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #53 Del Skrevet 14. januar 2021 Med tanke på at så mange kvinner uansett er utro så er det jo bedre å være åpen om det med typens velsignelse😅 Anonymkode: 8f2a4...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #54 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ok. Jeg hiver meg på og svarer. Jeg har fulgt noen diskusjoner rundt tema, og skjønt at det er mange oppfatninger og dømmende meninger om dette (som så mye annet....). Første spørsmål er vel åpenbart, Nei. De fleste tenner ikke på å dele dama. Jeg tror vi hadde sett det i samfunnet hvis det var tilfellet. Så til det andre spørsmålet. Ja, jeg gir min kone lov til å ha sex med andre, men det er ikke fordi jeg har mindre sexlyst enn henne. Jeg tror nok heller det er meg som har mest sexlyst av oss to, men det er ikke det viktige her. I det forholdet jeg er i er det en enighet om at hun har lov til å ha en eller flere elskere, så lenge det ikke holdes hemmelig for meg, og de bruker kondom. Det er egentlig de to eneste reglene vi har. Det er ikke fordi vi ikke har snakket mye om det, for det gjorde vi, men vi endte opp på de to enkle reglene, og de er vi enige om. Per i dag har hun kun hatt én elsker, og de har møtt hverandre to ganger som har endt opp med at de har sex. De har møttes mange ganger før, og kommer sikkert til å møtes igjen også. Han bor i en annen by, så det er ikke ofte det lar seg gjøre. De planlegger aldri konkret å møtes, men de møtes av og til gjennom jobb. Hun er, som noen over meg også har fortalt om sine partnere, veldig flørtete og sosial av seg. Hun har flere ganger, og før vi snakket oss gjennom "regler" om kondom og åpenhet, flørtet og rotet med andre på en måte som jeg tror mange andre par ville kategorisert som utroskap. Jeg tenkte aldri på dette som så ille, men heller litt artig og krydder i hverdagen. Vi snakket mye om det sammen. For henne var det mest bare en lek, og det er det vel fremdeles. Det er vel kanskje derfor det ikke er et stort issue. Så kan en jo spørre seg hvorfor vi har gjort det slik, at denne friheten bare gjelder henne. Vel, vi er jo to forskjellige personer som har to forskjellige måter å tenke på, forskjellige følelser osv... Jeg har aldri hatt et behov for å møte andre i løpet av den perioden vi har vært sammen, og det er nå snakk om snart 12 år. Helt siden vi møttes har vi hatt en fantastisk seksuell kjemi sammen. Jeg kan ikke se for meg at det er noe andre kan tilby, som jeg ikke allerede får av henne. Jeg er heller ikke av den sjalu typen. Jeg innrømmer gjerne at pulsen steg noen hakk den første gangen hun kom hjem etter en hel helg sammen med elskeren sin. Men med mye snakking (og påfølgende mye sex) så er det egentlig ingenting i meg som kan minne om sjalusi. Jeg er mest glad på hennes vegne. Jeg vet at hun nyter det, både friheten og sexen. Jeg vet til og med at hun fantaserer og onanerer til han enda. Jeg vet at hun er veldig glad i han, men han er ingen trussel for meg. Det er mange grunner jeg kunne ramset opp, men de to viktigste grunnene er at; for det første så har vi det utrolig bra sammen; og for det andre stoler vi på hverandre. Jeg vet ikke helt hva det er hovedforfatteren vil frem til her, men jeg ser av debatten, både i denne tråden og i andre lignende tråder, at det er mange oppfatninger og noen fordommer. Jeg tenkte at jeg ville bidra med min versjon. Det er helt sikkert at det ikke er alle forhold som kan ha det sånn. Jeg sier forøvrig ikke at det er metoden andre skal følge for å ha et slikt forhold. jeg sier ikke engang at det er sånn et forhold skal være. Jeg vil heller si at det må være opp til hvert enkelt par å finne ut av hvordan de vil ha det, om det er åpent eller ikke. Nøkkelen til suksess ligger i god kommunikasjon, som i alt annet i et forhold. Det burde egentlig være selvfølgelig, men så viser det seg at det ofte ikke er det. Anonymkode: b5633...b9d Skulle ønske jeg kunne trykket Liker mange ganger på denne for jeg kjenner meg så igjen i dette du forteller, bortsett fra at min kjære ikke ønsker å ha noen "på si'". "Flørtingen" hun gjør kan av mange tolkes som litt utroskap, men jeg ser bare spenningen og krydderet i dette. Jeg oppfordrer henne til å ta litt nærmere kontakt med de hun "flørter" med , men dette er helt uaktuelt for henne. Jeg får, som deg, dekket mine behov hos henne og har ikke lysten til å utforske andre. Tror ikke hun ville syntes det var greit heller. Anonymkode: 6caa9...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå