Gjest Alterego666 Skrevet 12. januar 2021 #21 Del Skrevet 12. januar 2021 Paramount skrev (1 time siden): Ja og nei, det er avhengig av måten det gjøres på. Selvsagt. Viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #22 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det er ganske mange som har denne fantasien. Er jo ofte forskjell på fantasi og virkelighet, men jeg hadde blitt veldig kåt av det. Det er fordi det er litt forbudt og veldig kinky, tanken på at en annen knuller henne hardt og så kommer hun hjem nypult og våt. Spenningen i det å få slikke henne rett etterpå gjør det enda mere spennende. Anonymkode: 8f2a4...d66 Så du er villig til å skikke opp rester etter en annen mann? Ville du ikke sett på, når hun ble knullet av en annen? Anonymkode: 37e90...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #23 Del Skrevet 12. januar 2021 Det burde være et selvfølge. Jeg kommer aldri til å være i et forhold igjen hvor mannen vil ha meg for seg selv, mens han selv kan være utro slik han vil, chatte med andre og sikle på andre kvinner. Skal han få gjøre det skal jeg også få ligge med andre menn og se på andre menn. Anonymkode: 83471...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2021 #24 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei gjør ikke det. Jeg har såpass stor lyst at jeg vil ha henne for meg selv. Så er det større risiko for evt. smitte ved flere partnere. Orker heller ikke slikke annen manns sæd. Hadde hun hatt behov for flere eller andre så er ikke jeg greia uansett. Så nei det blir bare meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #25 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så du er villig til å skikke opp rester etter en annen mann? Ville du ikke sett på, når hun ble knullet av en annen? Anonymkode: 37e90...c2d Jo begge deler hadde vært spennende. Menn er jo jegere av natur og i et langvarig forhold kan jo ting bli litt kjedelig og forutsigbart. Dette kan gi en ny boost for sexlivet og vekke konkurranseinstinktet igjen. Anonymkode: 8f2a4...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #26 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei, det tenner meg på ingen måte. Jeg er monogam av natur og ønsker at kjæresten er tilsvarende. Anonymkode: b50b8...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 12. januar 2021 #27 Del Skrevet 12. januar 2021 Dele dama? Eller at hun tar seg en elsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #28 Del Skrevet 12. januar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Nei, i de fleste religioner skal man vel ikke pule før man er gift heller. Noe de fleste vil. I religioner handler alt om å ikke synde eller følge lyster. Anonymkode: b42fb...b0e Religion skambelegger din seksualitet som en del av å feste sitt grep på deg. Og selv om inntrykket kanskje er noe tabloid-preget, så synes jeg det virker som om det er hovedsaklig menigheten mer enn for de som sitter posisjonert i maktstrukturen dette gjelder for. Jeg synes poenget var bra. Dersom definisjonen av himmel er 72 jomfruer, så gir jeg litt beng i hvor mye de påstår seg "hevet over slike lyster" her på jorda. At himmelen skal være å fråtse i alt man har fornektet seg på jorda tyder jo på at regimet de var underlagt på jorda ikke var så selvrealiserende og naturlig som de påstår. Når man spør om hva folk vil ha synes jeg det er smart å kikke til hva de tenker det vil si å utfolde seg tøyleløse. Når det er sagt, så gir religion et skrudd forhold til sex. Så det er også klart at "drømmen" om 72 jomfruer muligens er et utrykk for seksuell umodenhet nettopp pga religionens rolle i dette. Og, som alltid, det man tror man vil ha er kanskje ikke det man faktisk vil ha eller like hvis man får det. Jeg får egentlig håpe at religion ikke er et utrykk for hva menn vil ha. Så selv om jeg ikke nødvendigvis har et godt svar, så synes jeg perspektivene rundt religion gir gode betraktninger rundt kjønnsrollene og at det er litt for enkelt å si at religion viser ønske om å være prektig. Tviler egentlig på at noen forfekter på dødsleiet "jeg skulle ønske jeg hadde hatt mindre sex".... Anonymkode: 3120e...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 13. januar 2021 #29 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 2.13): Hvorfor? Hvorfor ikke? Kunne du gitt din kone lov til å ha sex med andre? Hvis du hadde mindre sexlyst enn hun? Anonymkode: 37e90...c2d Kona har tillatelse, hvis hun skulle få lyst til det. Vi tenner begge på fantasien. Men det må skje naturlig, ingen vi kjenner, han må være singel og kjekk...og vi er på byen en til to ganger i året, så det skjer ikke med det første. Men jeg har ikke mindre sexlyst enn henne. Bare tenner på tanken, settingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #30 Del Skrevet 13. januar 2021 Cervus skrev (17 minutter siden): Kona har tillatelse, hvis hun skulle få lyst til det. Vi tenner begge på fantasien. Men det må skje naturlig, ingen vi kjenner, han må være singel og kjekk...og vi er på byen en til to ganger i året, så det skjer ikke med det første. Men jeg har ikke mindre sexlyst enn henne. Bare tenner på tanken, settingen. Høres fantastisk ut at dere begge tenner på dette. Hos oss er det bare meg som har denne fantasien så det skjer nok ikke... med det første. Har du ikke lyst til å være med, eller se at hun har deilig sex med en annen kjekk fyr? Jeg har sagt til henne at hun kan få ha sex med andre om hun vil, men aller helst vil jeg være der sammen med dem (passiv eller aktiv). Anonymkode: 6caa9...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cervus Skrevet 13. januar 2021 #31 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Høres fantastisk ut at dere begge tenner på dette. Hos oss er det bare meg som har denne fantasien så det skjer nok ikke... med det første. Har du ikke lyst til å være med, eller se at hun har deilig sex med en annen kjekk fyr? Jeg har sagt til henne at hun kan få ha sex med andre om hun vil, men aller helst vil jeg være der sammen med dem (passiv eller aktiv). Anonymkode: 6caa9...6a7 Jo, ville gjerne vært med som aktiv eller passiv. Men hun ser for seg at det blir mye med to på en gang. At hun ikke kan nyte det så mye. Vi ser det vel kanskje som mest realistisk at hun sjekker opp noen, og da er det kanskje en dealbraker at jeg dukker opp og skal se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #32 Del Skrevet 13. januar 2021 NEI. De fleste av brenner av tanken på at noen andre skal «ta» vår dame. Akkurat som de fleste damen ikke hadde holdt ut at mannen tente på en annen. For de fleste er det en smertefull tenking. Vil jo ikke dama mi skal føle at jeg får lyst på noen andre som jeg får på henne. Anonymkode: 459ac...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #33 Del Skrevet 13. januar 2021 RETTELESE!! #32 NEI. De fleste mannfolk brenner av tanken på at noen andre skal «ta» vår dame. Akkurat som de fleste damene ikke hadde holdt ut at mannen tente på en annen. For de fleste er det en smertefull tenking. Vil jo ikke dama mi skal føle at jeg får lyst på noen andre som jeg får på henne. Anonymkode: 459ac...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #34 Del Skrevet 13. januar 2021 Æsj! Ekte menn tenker ikke slikt! Anonymkode: 4ed26...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #35 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 2.38): Nei, i de fleste religioner skal man vel ikke pule før man er gift heller. Noe de fleste vil. I religioner handler alt om å ikke synde eller følge lyster. Anonymkode: b42fb...b0e Dette er stor ulempe ved at stadig færre blir religiøse i Norge. Anonymkode: 4ed26...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #36 Del Skrevet 13. januar 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Æsj! Ekte menn tenker ikke slikt! Anonymkode: 4ed26...b88 Hvilken rett har du til å definere hva «ekte menn» er og tenker? Du kan gjerne komme med dine preferanser uten å dømme andre. Personlig liker jeg menn som er trygg på seg selv og sin seksualitet, uavhengig av hva de tenner på. Anonymkode: 41e25...b58 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #37 Del Skrevet 13. januar 2021 Cervus skrev (1 time siden): Jo, ville gjerne vært med som aktiv eller passiv. Men hun ser for seg at det blir mye med to på en gang. At hun ikke kan nyte det så mye. Vi ser det vel kanskje som mest realistisk at hun sjekker opp noen, og da er det kanskje en dealbraker at jeg dukker opp og skal se på Ser den ja. Hun slipper seg nok mer løs og nyter sexen mer om hun er alene med en annen viril fyr. Som kjæreste/mann bør man selvsagt ikke bare dukke opp. Dette må nøye avtales og det finnes nettsteder der man kan søke etter en ekstra mann som ønsker at ektemann/kjæreste skal være tilstede, f.eks. cuckold.no. Håper du får rapport og kanskje bilder i alle fall :-). Jeg er den i vårt lange forhold som har mest sexlyst og flest fantasier. Dette er bare en av mange fantasier. De fleste omhandler bare hun og meg, men hun er dessverre svært A4 når det gjelder sex. Ser vi blir dømt "nord og ned" for å tenne på dette, men så lenge vi ikke skader andre og dette er lovlig, i tillegg til at alle involverte ønsker og tenner på dette skjønner jeg ikke hvorfor mange er så fordømmende. Dette er jo bare uskyldig sex så lenge man tar sine forholdsregler. Anonymkode: 6caa9...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #38 Del Skrevet 13. januar 2021 Nei. Anonymkode: 3adcb...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #39 Del Skrevet 13. januar 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Ser vi blir dømt "nord og ned" for å tenne på dette, men så lenge vi ikke skader andre og dette er lovlig, i tillegg til at alle involverte ønsker og tenner på dette skjønner jeg ikke hvorfor mange er så fordømmende. Dette er jo bare uskyldig sex så lenge man tar sine forholdsregler. Anonymkode: 6caa9...6a7 Jeg reagerer også på dømmingen her, og som jeg skrev over så syns jeg det er mye mer sexy med en mann som vet hva han tenner på og tør å kommunisere det til partner, også når det gjelder ting jeg selv ikke tenner på. Det uttrykker mye mer trygghet og selvtillit enn en som dømmer andre for tenningsmønstre en selv ikke har... Sex skal være gøy og spennende og uhøytidelig! Anonymkode: 41e25...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #40 Del Skrevet 13. januar 2021 Faen skjer med denna beta cuck bølga for tia 😂 Anonymkode: a6419...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå