AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #1 Del Skrevet 12. januar 2021 Hvorfor? Hvorfor ikke? Kunne du gitt din kone lov til å ha sex med andre? Hvis du hadde mindre sexlyst enn hun? Anonymkode: 37e90...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #2 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei, bare nei. Anonymkode: 35c6a...721 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #3 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg har lest om at mange menn tenner på tanken på at dama kommer nypult hjem, eller tanken på å ta over etter en annen har pult henne. Siden kukhodet biologisk sett er der for å dra ut sæd av andre menn når de skal befrukte en kvinne. Tror i realiteten det er som oftest bare en fantasi. Selv om exen min sa han tente på tanken av at noen andre pulte meg Anonymkode: b42fb...b0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #4 Del Skrevet 12. januar 2021 Tror religioner hadde sett ganske annerledes ut om menn flest tente på å dele dama. Anonymkode: 0c531...441 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror religioner hadde sett ganske annerledes ut om menn flest tente på å dele dama. Anonymkode: 0c531...441 Nei, i de fleste religioner skal man vel ikke pule før man er gift heller. Noe de fleste vil. I religioner handler alt om å ikke synde eller følge lyster. Anonymkode: b42fb...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei, det er ikke vanlig - det er avtennende for de fleste. Men et fåtall tenner jo på dette, og andre ting som føtter, trær, kosedyr, bleiefetish, urinfetish og andre ting. Anonymkode: a1243...20b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Del Skrevet 12. januar 2021 Tror flere tenner på ei ekstra dame. Anonymkode: 4c82f...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #8 Del Skrevet 12. januar 2021 De fleste menn gjør nok ikke det. Noen av oss gjør det, men det er nok vanskelig å tallfeste en prosentandel. Om man skal være realistisk, er det vel større sjanse for at en kvinne som har trekant med to menn blir skikkelig tilfredsstilt, enn for at to kvinner blir fullt ut tilfredsstilt av en mann. Med mindre damene tenner like mye på jentekos da. I mitt forhold er det slik at hun ikke kommer særlig lett, og ytterst sjelden av knulling, eller piv som noen insisterer på å kalle det. Så tanken på at en annen mann med diger kuk knuller henne fra sans og samling, tenner meg mer enn noe hun og jeg noensinne har gjort, eller kunne tenkes å gjøre. Sånn er det bare i vårt forhold. Om det skulle skje i forbindelse med en trekant, eller om hun skulle falle for en fristelse en gang jeg ikke er tilstede, er ikke av vesentlig betydning. Anonymkode: c0df1...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2029 Skrevet 12. januar 2021 #9 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor? Hvorfor ikke? Kunne du gitt din kone lov til å ha sex med andre? Hvis du hadde mindre sexlyst enn hun? Anonymkode: 37e90...c2d Definitivt, hadde hun bare vært åpen om det. Dama mi skal få alt hun vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 12. januar 2021 #10 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg tenner på å gi partner full frihet og den takknemligheten hun viser meg på grunn av dette. Legg til at jeg er bi-nysgjerrig, så er det lett å forstå at en trekant eller flerkant er noe vi begge snakker om. Jeg snakker selvsagt kun for meg selv, og vil ikke anslå hvor stor andel av menn som deler dette tenningsmønsteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannfolket Skrevet 12. januar 2021 #11 Del Skrevet 12. januar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor? Hvorfor ikke? Kunne du gitt din kone lov til å ha sex med andre? Hvis du hadde mindre sexlyst enn hun? Anonymkode: 37e90...c2d Nesten alle menn digger å dele dama med andre menn, det finnes noen få unntak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 12. januar 2021 #12 Del Skrevet 12. januar 2021 Ikke faen. Med mindre jeg blir invalid eller noe, men da vil jeg ikke vite noe om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superdry Skrevet 12. januar 2021 #13 Del Skrevet 12. januar 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor? Hvorfor ikke? Kunne du gitt din kone lov til å ha sex med andre? Hvis du hadde mindre sexlyst enn hun? Anonymkode: 37e90...c2d Nei nei nei... Hun er min! Kunne kanskje teoretisk delt henne med en annen dame om jeg fikk værr med, men ... meh, egentlig ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #14 Del Skrevet 12. januar 2021 Nå er jeg dame, så skal vel ikke svare her....., men min mann drømmer om at vi skal ha med en ekstra mann og se meg ta imot stor pikk. Men selvbildet mitt er dessverre ikke godt nok, enda jeg deler samme fantasi. Anonymkode: 12120...06f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #15 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei. Tenner ikke på det. Men vi er forskjellige og hvis en kompis fortalte meg at han hadde en slik preferanse ville jeg sagt kjør på. Så fremt kona deler preferansen. Anonymkode: 5a503...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #16 Del Skrevet 12. januar 2021 Tror det er ganske mange som har denne fantasien. Er jo ofte forskjell på fantasi og virkelighet, men jeg hadde blitt veldig kåt av det. Det er fordi det er litt forbudt og veldig kinky, tanken på at en annen knuller henne hardt og så kommer hun hjem nypult og våt. Spenningen i det å få slikke henne rett etterpå gjør det enda mere spennende. Anonymkode: 8f2a4...d66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 12. januar 2021 #17 Del Skrevet 12. januar 2021 Det er ikke noe som tenner meg,piske kremen til andre er noe som ikke tenner meg. USJ Jeg er laget for å leve og bo sammen med en kvinne, jeg kunne ikke vært utro mot min kone, heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #18 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei, de fleste menn ser jo ned på sånne damer. Anonymkode: a3c15...28b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 12. januar 2021 #19 Del Skrevet 12. januar 2021 Nei, kunne ikke falt meg inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 12. januar 2021 #20 Del Skrevet 12. januar 2021 Ja og nei, det er avhengig av måten det gjøres på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå