Gå til innhold

Dere som har vært sammen i 15 år, hvor mye/lite sex har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere 1-2 ganger i uka er lite? 

Menn, hvor mye sex hadde du ønsket? 

Anonymkode: adf16...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne sikkert hatt 2-3 ggr per uke, men dama har nesten ingen lyst eller tenker aldrig på sex 😕  vi er i 30års alder 

Anonymkode: 22e45...355

Skrevet

1-4 ganger. Kommer an på hvor mye tid vi har sammen. 

Anonymkode: 5d841...b9a

• Liker 2
Skrevet

Varierer! Masse.

Noen ganger kan det gå 14 dager (det skjer jo litt annet i livet også). Men vi kan også elske 4-5 ganger i uken. 1-2 ganger i uka er helt fint for meg.

Hva som er lite/mye, er ikke objektivt. Men må måles i forhold til hva den enkelte ønsker. Tror jeg.

Samme med trening. Er trening 1-2 ganger i uka, bra? Tja. For meg hadde det vært imponerende. For toppidrettsutøvere, er det alt for lite.

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært sammen i 20 år, er nå 40 med 2 barn.

1-2 ganger i uken hadde vært bedre enn det vi har, her er nok det max 1 gang i uken, kan gå flere uker mellom.

Jeg kunne hatt hver dag, men det må samtidig ikke bli en "plikt", man må ha lyst og anledning begge to.

m40

Anonymkode: 1b21a...6ac

Skrevet

Sammen 16 år. Har 3-4 ganger i uken 😉

Anonymkode: de021...e21

• Liker 1
Skrevet

26 år sammen, tidvis 3-4 ganger i uka, tidvis mer og tidvis mindre. Kommer an på jobb og om der er tenåringer i huset

Anonymkode: aa77d...fd6

• Liker 1
Skrevet

Det var vel rundt da det gitt ned fra ca 3 ganger i måneden til å bli ca 3 ganger i året.

Det var han som ikke ville. Etter litt over 20 år gikk jeg.

Anonymkode: a46c2...a52

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 2.11):

Synes dere 1-2 ganger i uka er lite? 

Menn, hvor mye sex hadde du ønsket? 

Anonymkode: adf16...a17

Er dame. Vi er 40. 20år sammen. 1gang i uken.Ofte en rask en. Hadde vært glad for 4ganger i uken eller mer..

Anonymkode: e4deb...70f

Skrevet

Som kaniner i begynnelsen uten barn, småbarnstiden dabbet det av litt, og etterhvert som barna ble større kom hun ut av skapet sa hun alltid hadde tiltrekning til kvinner, så det er vel ikke så rart i mitt tilfelle...

Så fremt det ligger en klage i lufta kommer nok det av forskjellig sexlyst. Testosteron dabber av i takt med sexlysten, det blir mindre sex. Spekulasjoner om vi elsker hverandre dukker opp, det blir trøbbel og ender som regel opp i brudd. Hvis man ikke gir sex blir det oppfattet at man ikke elsker partneren sin, men det er mange ganger bare mangel på testosteron.

Jeg tror lik sexlyst gir et bedre forhold, enten man har lite eller mye sexlyst... det er nok det vi kaller for limet i forholdet🙄

Skrevet

Etter mange år med noen ganger i året pga underlivssmerter og småbarn har det endelig begynte å ta deg opp. Men med en mann som jobber offeret vil jeg vi vi ligger på ca 2-3 ganger i uka. Også er jo han bortreist 2-3 uker av slengen så blir kanskje 6-8 ganger i mnd 😘 vi er fornøyd med det... jeg ihvertfall kanskje ikke mannen men han klager ikke 😅

Anonymkode: a243d...1fa

Skrevet

Stort sett daglig, men det er jo ikke alltid man kan... Så 3-4 gange ei uken i snitt kanskje.

Anonymkode: fb760...f2e

Skrevet

Skulle gjerne hatt sex daglig, og helst mer enn 5min.. 

Men blir vel kanskje 1 gang i uka, 5min 

K39

Anonymkode: 612fd...35d

Skrevet

Tja, 2 ganger i året... 

Anonymkode: f1a53...35a

Skrevet

4-5gng i uka. Vært sammen i 33 år. 

K50

Anonymkode: cdccd...dfb

• Liker 1
Skrevet

Varierer litt,men i snitt er det vel 4-5 ganger i uken. I perioder daglig,gjerne flere ganger, og innimellom går det noen dager. Veldig sjelden at det går mer enn tre dager. Men skal sies at nå har vi bare ett barn som bor hjemme for tiden. Var litt mindre action da barna var mindre,av helt naturlige årsaker. Har vært sammen i 19 år.

K 39

Skrevet

Har vært sammen i 30 år, nå er det sånn ca en gang pr måned.
Dabbet veldig av for noen år siden, på grunn av hennes helse.
men fant en måte å "vekke" henne igjen, så fra en gang i året gikk vi i fjor opp til en gang pr måned.
Rart hva man venner seg til for 10 - 15 år siden var jeg frustrert over hvor sjelden vi hadde sex, vurderte sterkt å bryte opp.
Tenkte jeg fikk vente til barna var over skole alder. med tiden tok det seg litt opp, før det som sagt ble veldig lite. og nå en gang pr måned, har vent meg til det, så det går greit, men skulle ønske vi kom oss opp på to ganger i måneden etthevert.

Høres sikkert alt for sjelden ut for mange, men den som venter på noe godt... 🥰

Skrevet

Flere måneder mellom hver gang fordi det gjør så vondt for meg. Flere år siden jeg klarte slappe av i muskulaturen der nede. Så det blir nesten som å stikke en kniv inn i meg. Har aldri lyst fordi jeg vet hvor vondt det er. Men blir kåt når jeg er alene, og onanerer et par ganger i uka. Samboeren gjør ingen tilnærmelser. Han tar heller ikke initiativ til å holde rundt meg og gi meg en klem. Han pleide gjøre det bare når han ville ha sex. Han er/var ikke interessert i annen form for sex enn samleie. 

Anonymkode: e9816...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...