Gå til innhold

Hva syns du om denne eneboligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt grei bolig.

Hadde endret:

Beliggenheten

Planløsningen

Vaskerommet

Kjøkkenet

Omtrent alle gulvene

Byttet begge peisene 

Rekkverket i trappa

Panelen (smartpanel??)

Uteområdet

Taket innvendig i noen av rommene

Noen av vinduene

Listverket i hele huset

Avviklet radiatorene

Badene 

Endret av loveli
Skrevet

Jeg tar den slik som den er, takk. :) 

• Liker 10
Skrevet

Ikke så glad i dusjkabinett, ellers hadde jeg ikke trengt å forandre på noe. Kjempefint.

Anonymkode: 1181e...634

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke forandret noe.

• Liker 2
Skrevet

Synes det var veldig fint, kunne bodd der 😊

• Liker 2
Skrevet

hadde malt veggene, veldig sterilt og kjedelig med alt i samme gråtone.

• Liker 6
Skrevet

Det falt dessverre ikke i smak, siden du spør. Alt for mye hvitt, for dominerende og veldig mørke peiser som ikke passer inn med resten, for kjedelig listverk, kjedelige bad, forferdelig gulv på det ene badet. Liker ikke benkeplata på kjøkkenet.  Gulvene ellers ser ok ut, og trappa i gangen var fin, selv om jeg ikke ville hatt den hvit, spesielt ikke når alt annet er så hvitt. Hagen ser litt smårufsete ut, men det kan jo være årstida bildene er tatt på som er årsaken til det. Grusveien rett utenfor huset ser ikke bra ut.

• Liker 3
Skrevet

Galehus å betale så mye for et så gammelt hus, hvem i all verden er villige til å betale selv halvparten for det? 

• Liker 2
Skrevet
Galdhøpiggen skrev (2 minutter siden):

Galehus å betale så mye for et så gammelt hus, hvem i all verden er villige til å betale selv halvparten for det? 

Antar at jeg er gal da, siden om jeg hadde hat råd til det, så hadde jeg heller brukt 6 millioner på et hus fra 1880 enn et hus fra 2020.

Og om det gjør meg gal, så skal jeg bære det stemplet med stolthet. 

• Liker 15
Skrevet

Prisen ville jeg endret på. 😜

Jeg tar huset som det er, takk. Det er et par hakk høyere enn det åttitallsmerakkelet jeg bor i nå. Muligens ville jeg malt peisene, jeg er ikke så glad i mørkegrått,

Anonymkode: 3d031...4c6

• Liker 3
Skrevet

Flott hus. Det har steget nesten 6 ganger sin verdi fra år 1999.

Hvorfor er det så mange biler rett utenfor?

Anonymkode: d20d3...d4b

• Liker 1
Skrevet

Flott hus, hadde ikke endret noe innvendig! Kun et malingsstøk utenpå (så litt slitent ut) og muligens malt ytterdøra + fikset hagen da!

Anonymkode: f80e1...cbc

• Liker 1
Skrevet

Det første jeg ser er at jeg hadde vært nødt til å male så godt som hele huset innvendig for å klare å bo der. Hvite/lyse vegger gir meg vonde følelser fra institusjonsårene.

Anonymkode: 55333...0e4

• Liker 1
Skrevet

Synes prisen var litt høy med tanke på beliggenheten, ganske så landlig. Men fint hus! Trenger vel litt tlc utendørs, maling og fikse hagen/oppkjørsel. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke helt min greie stilmessig innvendig, men flott hus! Jeg liker også gamle hus. :) Spennende de store peisene synes jeg, men både litt vel store og vel grå for meg. Kunne de hatt en annen farge eller kanskje et mønster av alle ting? Bryte det opp litt. Det eneste jeg reagerte litt på i plantegningene er kjøkkenet, det er uten lys/vindu og med gjennomgang mellom stuer og spisestue. Blir det litt mørkt og litt lite luft? Selv ville jeg fått trangen til å åpne kjøkkenet eller noe tror jeg. Mange stuer!, men oppe er det sikkert fint for barn å ha sitt eget. Liker veldig godt vinduene med farget glass!!

Anonymkode: 5ce94...c71

Skrevet

Huset var fint, prisen var lite fin🙈

• Liker 4
Skrevet

Kjøkkeninnredningen var grusom, ellers var det helt greit.

Anonymkode: 7597f...b31

Skrevet

Jeg syns kjøkkenet er litt gammeldags. Syns dere også det?? Tenker å pusse opp kjøkkenet eller forstørre den litt da tenker vi å ta litt plass fra stuen. 

Hva mener dere?

TS

Anonymkode: 6d936...21f

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe for meg. Slike gamle hus krever kontinuerlige utbedringer, det er alltid noe som oppstår, og det holder ikke med kosmetisk oppussing, det må tas skikkelig. Det ser også ganske uferdig ut utendørs, mye som må gjøres.

Anonymkode: d3b43...eb4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...