Gå til innhold

Inntekt og lån, hvor mye har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 1/11/2021 at 11:52 PM, AnonymBruker said:

Hvor mye har husstanden i inntekt per mnd (lønn, trygd etc) og hvor mye betaler du/dere i måneden på boliglånet?

Anonymkode: 3725e...139

Normalt ca 75 000 i lønn og 2600 i barnetrygd. (Litt mindre siste året pga 80% foreldrepenger.)

Vi har fleksilån så betaler akkurat så mye vi vil på lånet. Vi har fast trekk på 20 000 i måneden. Betaler av og til inn litt ekstra.

Anonymkode: 08a25...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Samlet utbetaling ca 46 000,- og rundt 2 mill i lån (hus + biler)

Ett barn

Vi sliter. Går i 0 hver eneste mnd på tross av at vi prøver så godt vi kan og legge til side. Lykkes vi med buffer kan du ta deg faen på at oppvaskmaskina ryker, eller at vi må kjøpe nye dekk eller noe sånt.. 
Jeg studerer nå på kveldstid for å få økt på lønna (om 2 år når jeg er ferdig lol og får sikkert bare en tusing eller noe mer så vedder på at det ikke er verdt det)

Og mannen tar en og annen svartjobb. (Han kan tjene en viss sum lovlig skattefritt)

Anonymkode: 42fa6...92a

Selg den ene bilen og kjøp elsykkel istedet.

Anonymkode: 08a25...c9f

Skrevet

Er enslig med 4 barn 50/50. Utbetalt ca 45.000 i mnd, + 10.000 i utleieinntekt. 

Sitter igjen i huset etter skilsmisse, fordi jeg hadde økonomi til det. Har ca 4.000.000 i boliglån som jeg betaler rundt 16.000/mnd på + 5.000,- ekstra for raskere nedgang i disse tider med lav rente. Ingen andre lån.

Anonymkode: 27658...2f8

Skrevet

Hvor langt er et tau?  Kommer an på hva man skal bruke det til.  Litt over nitti inn. Snaut fire ut til boliglånet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Master I fysikk, men jobber med ett helt annet fagfelt. Sitter i toppledelsen av en mellomstor bedrift og har da 69000 i mnd, 42000 utbetalt+ barnetrygd.

Anonymkode: fe60e...736

Kun 69k kr brutto? Høres lite ut.

Anonymkode: 37e58...b47

• Liker 1
Skrevet

Vi er to voksne og fire barn. 

Utbetalt ca 100.000,- pr mnd. 
Huslån på 20.000,- pr mnd + 3000,- på studielån pr mnd. 
Og alle andre utgifter som følger med å ha mange barn, hus og bil. 

Anonymkode: 79b24...8b6

Skrevet

1 person, lønn mellom 80-100k før skatt i mnd, (er freelancer, så betaler all skatten i sept/okt).

3mill i boliglån, betaler 10,8k kr i mnd. (1,65% rente i DNB). 

Fra og med mars har jeg 4,5mill i boliglån (pga huskjøp). Usikker på hva jeg betaler i mnd da. 🤔

Anonymkode: ecba6...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...