Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 15 uker sover natten gjennom, har gjort det siden 6 ukers alder (noen unntak selvsagt). Sover som regel fra 22/23- 07/08. Syntes det er helt fantastisk og har nok blitt veldig bortskjemt med dette.

Kan jeg forvente at dette kommer til å vare? Føler jeg kommer til å bli "skuffet" hvis det snur. Dere andre som har hatt babyer som sover godt om natten, har det vart? Eller snudde det, og evt. når?

Ps. på dagtid er baby veldig "klistremerke" og sover lite. Hun er på meg hele dagen. Vil ikke sove for seg selv eller i vogn. Så nettene redder meg fra å bli totalt utslitt. 

Anonymkode: bea5e...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snudde ved fire mnd.

Anonymkode: 003e2...4df

Skrevet

Det kommer til å snu en gang, 100% garantert - men om det er varig eller for en periode kan dessverre ingen spå. Nyt det mens det varer, om det så er 1 mnd til eller 15 år - sier jeg!

Anonymkode: 5a6b2...f14

• Liker 1
Skrevet

Sikkert individuelt. I følge min mor sov jeg også hele natten fra jeg var fem, seks uker, og det har jeg gjort helt siden da. 

Anonymkode: 12aca...9bb

Skrevet

Kan også legge til at jeg er helt mutters alene (ingen far, ingen avlastning overhodet) med en på 15 min som aldri (virkelig ALDRI) har sovet mer enn 1,5 time i strekk: men man dør faktisk ikke av det heller ;) 

Anonymkode: 5a6b2...f14

Skrevet

Min var sovebaby. Fra nyfødt sov han hele natten gjennom og jeg måtte dra han inntil puppen for nattamming.

Han er to år nå og sover like fredelig. Håper ikke det snur, virker ikke sånn 😃 sover fra 19-20 til 06-08 uten oppvåkninger 😅

Anonymkode: b48ee...14e

Skrevet

Våre to sov natten igjennom fra 8 uker, nesten aldri de våknet om natten etter det. 

Skrevet

Min første sov gjennom hele natten fra veldig tidlig. Det forandret seg ikke. Jeg fant fort ut at det er mye mer verdifullt å ha et barn som sover natten gjennom en et barn som tar en lur på dagtid. Jeg la aldri ungen til faste tider, sovnet han i vogna på tur så sovnet han, ellers fikk han være våken. Nestemann derimot 🥵

Han var som sovebabyen til innlegget ovenfor 💙 Det ga også mulighet for kjærestetid.

Nyt at lille frøkna di er våken om dagen og sover om natten 😊

Anonymkode: e81af...d65

Skrevet

Min sovebaby er 17 mnd nå, og sover fremdeles godt. Har hatt to/tre urolige perioder på noen dager når han har vært syk og fått tenner. Like godt sovehjerte som mammaen

Anonymkode: f205e...50e

Skrevet

Min jente er oppe og spiser en gang, men jeg legger henne i 17-18 tiden og så våkner hun 5:15-5:45. På dagen power nap’er hun bare. Vi har akkurat vært gjennom «4 month sleep regression», det merket jeg ikke noe til ihvertfall. 

Nyt det så lenge det varer:) Det gjør jeg!

Anonymkode: bc7ee...6ad

Skrevet

Heldiggris! Nyt det mens du kan! Vår første våknet alt fra 20-30 ganger om natta det første året, først nå flere år senere er det blitt enkelte netter hun sover hele natta gjennom! Oppe tidlig!

Nr 2 startet ganske bra de første fem månedene med 3-4 oppvåkninger, men nå er det vesentlig mer.

Begge sover/sov veldig godt på dagtid i vogn.

Hadde mye heller ønsket å hatt unger som sov godt om natta! Orker ikke tenke på hvor mange timer søvn som har gått tapt pga dette 😅

Jeg gleder meg stort til den dagen begge sover nettene gjennom..

Anonymkode: 1e2fa...fd6

Skrevet

Har hatt to slike. Med den ene snudde det aldri, men ble bedre og den sov etter hvert fra kl 19 til kl 08/09.
Den andre endret ved 7 mnd alder rutine i form av å våkne 05.30, men det var ok fordi den uansett sov fra kl 19.00.

Anonymkode: 3d297...123

Skrevet

Jenta min har sovet 12 timer hver natt siden hun var 8 uker. Nå er hun 1 år og 9 mnd. 😊Og det skal sies at nå må jeg vekke henne hver morgen etter 12 timers søvn, ellers hadde hun fint sover 13 timer. Men for å ikke klusse til leggingen på kvelden så må jeg altså vekke henne etter 12 timer. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...