AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Hei alle samme 😄 Vi driver å prøver på nr 2 og denne måneden fikk jeg en kjempe rar «mens» eller blødning som startet med spotting, litt friskt blod en dag også spotting lysrosa igjen. Vart ca 2-3 dager. Negativ graviditetstest men kjenner mye aktivitet der nede! Føler meg oppblåst, litt småkvalm og ømme bryster avogtil. Litt svie og hoven følesen også, nesten litt småkåt!🙈 noe jeg aldri er under en vanlig mens. Vanligvis blør jeg ganske mye mer og lengre enn dette. Var hos gynekolog for en uke siden pga rutinesjekk etter fødsel for å se om alt var bra og da såg hun en tykk og bra livmorslimhinne som hun likte størrelsen på! Ting såg normalt ut der med eggstokker og livmoren. Er det flere som har vært gravide med rare blødninger først? Anonymkode: 46aab...9db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei alle samme 😄 Vi driver å prøver på nr 2 og denne måneden fikk jeg en kjempe rar «mens» eller blødning som startet med spotting, litt friskt blod en dag også spotting lysrosa igjen. Vart ca 2-3 dager. Negativ graviditetstest men kjenner mye aktivitet der nede! Føler meg oppblåst, litt småkvalm og ømme bryster avogtil. Litt svie og hoven følesen også, nesten litt småkåt!🙈 noe jeg aldri er under en vanlig mens. Vanligvis blør jeg ganske mye mer og lengre enn dette. Var hos gynekolog for en uke siden pga rutinesjekk etter fødsel for å se om alt var bra og da såg hun en tykk og bra livmorslimhinne som hun likte størrelsen på! Ting såg normalt ut der med eggstokker og livmoren. Er det flere som har vært gravide med rare blødninger først? Anonymkode: 46aab...9db Hvis du fortsatt har negativ gr.test. Så beklager, men nei da er du ikke gravid. Anonymkode: 313cd...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Ta en test om to dager. Ikke ha forhåpninger. Anonymkode: 313cd...da5 Endret 12. januar 2021 av Elaine Marley 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Del Skrevet 11. januar 2021 Hva menerdu med mye aktivitet nede? Anonymkode: 313cd...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #5 Del Skrevet 12. januar 2021 Rar mens og blødning og negativ test? Neppe gravid Anonymkode: d2081...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Men siden du har mensen, negativ test og synsing i ønske symptomer, så tror ikke jeg at du er gravid. Anonymkode: 93b95...ebe Endret 12. januar 2021 av Elaine Marley 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #7 Del Skrevet 12. januar 2021 (endret) Nei du er nok ikke gravid. Som regel når blødning kommer på ikm dagen er det høyest og mest sannsynlig at det er mensen på gang. Anonymkode: 313cd...da5 Endret 12. januar 2021 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 12. januar 2021 #8 Del Skrevet 12. januar 2021 Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. januar 2021 #9 Del Skrevet 12. januar 2021 Det er fullt mulig å være gravid med blødning rundt IKM, også om den varer i flere dager, spesielt om den betegnes som "rar". Men med negativ test i tillegg vil jeg nok si at det dessverre ikke er graviditet. Syklus kan være litt på styr etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå