AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Hva er deres erfaringer? Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 🍿🧃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden): 🍿🧃 OK? 😄 Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Del Skrevet 11. januar 2021 Nei. Mange useriøse og kriminelle som bruker den siden. Fremstår som veldig proffe for en med ti tommeltotter. Vi har hatt folk som har kommet og fikset arbeidet som ble utført av folk fra mittanbud.no Styr unna er mitt råd. Bruk heller lokale firmaer og sjekk regnskapet deres. Ordentlige og ryddige firmaer trenger ikke mittanbud.no, for de blir anbefalt av andre fornøyde kunder. Anonymkode: 607bf...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Mange useriøse og kriminelle som bruker den siden. Fremstår som veldig proffe for en med ti tommeltotter. Vi har hatt folk som har kommet og fikset arbeidet som ble utført av folk fra mittanbud.no Styr unna er mitt råd. Bruk heller lokale firmaer og sjekk regnskapet deres. Ordentlige og ryddige firmaer trenger ikke mittanbud.no, for de blir anbefalt av andre fornøyde kunder. Anonymkode: 607bf...8f8 Så når jeg leser tilbakemeldinger sånn type «Bra utført jobb!» eller «Anbefales på det varmeste!», er det bare fake? Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Del Skrevet 11. januar 2021 De vi brukte hadde fake anmeldelser. Kostet 80 000 å rette opp i dritten de gjorde, og vi måtte bytte lås for å si det sånn... Anonymkode: e0fd3...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De vi brukte hadde fake anmeldelser. Kostet 80 000 å rette opp i dritten de gjorde, og vi måtte bytte lås for å si det sånn... Anonymkode: e0fd3...eb2 Hvorfor eksisterer det fortsatt? Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor eksisterer det fortsatt? Anonymkode: bb07e...b2c Fordi, de som holder på slik er halvkriminelle. Og vi fryktet represalier. Anonymkode: e0fd3...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #9 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi, de som holder på slik er halvkriminelle. Og vi fryktet represalier. Anonymkode: e0fd3...eb2 Gidder du å fortelle litt mer om hva som skjedde? Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Gidder du å fortelle litt mer om hva som skjedde? Anonymkode: bb07e...b2c AE jOg sa jeg dkullSkulle ha gipset, sparklet, malt pluss pluss før innflytting. Når malingen kom på så kunne vi telle hvert eneste skruehull. Fikk 2 sjanser til å rette opp. Men nei, måtte leie inn malermester som brukte 4 dager på å slipe det ned. Gipsplater var montert feil vei. Med plateskjøt inn mot tak etc. Jeg nektet å betale. De truet og stjal verktøy. Jeg byttet lås og sa jeg skulle jakte han ned. Vi ble enige om at de dro og vi betalte 80 000 for ryddejobben. Anonymkode: e0fd3...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): AE jOg sa jeg dkullSkulle ha gipset, sparklet, malt pluss pluss før innflytting. Når malingen kom på så kunne vi telle hvert eneste skruehull. Fikk 2 sjanser til å rette opp. Men nei, måtte leie inn malermester som brukte 4 dager på å slipe det ned. Gipsplater var montert feil vei. Med plateskjøt inn mot tak etc. Jeg nektet å betale. De truet og stjal verktøy. Jeg byttet lås og sa jeg skulle jakte han ned. Vi ble enige om at de dro og vi betalte 80 000 for ryddejobben. Anonymkode: e0fd3...eb2 Sorry, autocorrect tiltet litt Anonymkode: e0fd3...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #12 Del Skrevet 7. februar 2021 Oyoyoy! Har dere sagt i fra til Mittanbud så de blir kastet ut av tjenesten? Vi bruker Mittanbud gjentatte ganger i jobbsammenheng og har gjort det i 1 års tid. Aldri hatt problemer med noe. Mittanbud er en betalingstjeneste for bedriftene, og nå er det strengere krav enn tidligere. Cowboyene lukes ut en etter en. Har dere en dårlig erfaring så må dere si i fra til nettsiden. Når det kommer til jobben så er det viktig at dere har alt skriftlig. Kontrakten og endringer må foregå skriftlig så dere har noe håndfast i etterkant. Pr. loven så er det slikt at ved en reklamasjon skal entreprenøren ha tilstrekkelig tid på å rette opp sine feil. I mellomtiden kan deler av fakturaen holdes tilbake. Hvis denne tiden passeres så må det skapes nye avtaler. Evnt så må man ta en tur innom folksrådet. Dersom jobben blir fullført innen tilstrekkelig tid skal fakturaen betales i sin helhet. Høres ut som dere burde kontaktet både forbrukerrådet og folksrådet fremfor å betale regningen. Det virker som de opptrådte på en måte som kanskje kunne være skremmende, men med en strategi for å få dere til å gi opp for å få det ut av verden. Så leit dette skjedde med dere Anonymkode: f2cbd...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7. februar 2021 #13 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg har benyttet meg av mitt anbud 2 ganger, funnet firmaer/personer der som har jobbet for meg. En gang stor jobb, en annen gang, en mindre jobb. Fornøyd med tjenesten og arbeidet som ble gjort begge gangene, ble gode anbefalinger herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #14 Del Skrevet 12. februar 2021 Flere? Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dyptvann Skrevet 12. februar 2021 #15 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg brukte en snekker i Bærum som sa at de med dårlige karakterer kan kjøpe seg fri fra dem og slik at de fremstår flinkere enn det de faktisk er. Og dette er business modellen til mittanbud. Siden dette er en sekundærkilde kan jeg ikke verifisere det han sa, men det er god nok grunn for meg å holde meg unna mittanbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #16 Del Skrevet 12. februar 2021 dyptvann skrev (7 minutter siden): Jeg brukte en snekker i Bærum som sa at de med dårlige karakterer kan kjøpe seg fri fra dem og slik at de fremstår flinkere enn det de faktisk er. Og dette er business modellen til mittanbud. Siden dette er en sekundærkilde kan jeg ikke verifisere det han sa, men det er god nok grunn for meg å holde meg unna mittanbud Hvorfor er det så mye radioreklame for MittAnbud da? Anonymkode: bb07e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #17 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor er det så mye radioreklame for MittAnbud da? Anonymkode: bb07e...b2c Schibsted som eier skal tjene penger. Anonymkode: 05a8f...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #18 Del Skrevet 12. februar 2021 Vi skulle bytte 1 vindu og sette opp 1 til på en vegg hvor det var ikke vindu fra før. Bakkeplan. 3 firma sendte tilbud ,vi valgte 1 og avtalte med dem pris og tid når de skulle starte. De kom aldri og svarte ikke på henvendelser. Etterpå vi kontakta de andre to firma ,1 var ikke interessert i jobben lenger og andre skulle komme på befaring og dukka aldri opp. Svarte ikke på henvendelser de heller. Fant håndverker via bekjente som fiksa alt. Anonymkode: 66476...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå