Gå til innhold

Å få orgasme vaginalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor mange av dere jenter/kvinner kan komme/få orgasme av kun penetrering? Altså ikke stimuli av klitoris direkte. Har snakket litt med venninner og vi er ulike på det området.. er nysgjerrig 😊 Hva er mest vanlig?

Anonymkode: a6cde...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vaginalt alene

Anonymkode: ae31d...b38

Skrevet

Jeg kan, i visse stillinger. Både fordi jeg bruker bekkenbunnsmuskulaturen, og fordi kjæresten min sin penis treffer riktig (den er bøyd litt oppover) 

Anonymkode: e581c...080

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan, men må kjøre på relativt hard for å få det til. Ellers kommer jeg lett når samboer fingrer meg, han er flink til å treffe riktig så jeg oppnår orgasme

Anonymkode: 075db...4c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri fått vaginal orgasme. Her er det orgasme kun ved klitoris stimuli. 

Anonymkode: ea32a...586

• Liker 7
Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme av penetrering, men klarer å gi meg selv g-punktsorgasme ved fingring uten klitorisstimuli. Så det er mulig, men krever nok en penis som treffer helt perfekt

Anonymkode: d1887...515

Skrevet

Ja, men den eneste måten hun kunne komme på, var at hun måtte ri meg for å ha full kontroll... hun hadde også et dødt klitthode, noe som jeg aldri har hørt før...?

Skrevet

Jeg fikk det med exen min når jeg ridde han(han hadde liten penis). Aldri siden. Dette er flere år siden nå, men hadde bare alltid nødt å tisse ukontrollert etterpå. Var ikke så digg

Anonymkode: ffebe...75c

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (18 minutter siden):

Ja, men den eneste måten hun kunne komme på, var at hun måtte ri meg for å ha full kontroll... hun hadde også et dødt klitthode, noe som jeg aldri har hørt før...?

Sannsynligvis har hun blitt vandt med kraftig stimuli på klitten(vibrator). Det er nesten samme fenomen som death grip som enkelte menn sliter med. 

Anonymkode: 5c15e...6f1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sannsynligvis har hun blitt vandt med kraftig stimuli på klitten(vibrator). Det er nesten samme fenomen som death grip som enkelte menn sliter med. 

Anonymkode: 5c15e...6f1

Nei, hun brukte kun dildo og fingring i skjeden, klitten var nesten bare til pynt... Men for å skryte litt fikk hun veldig lett orgasme og mange orgasmer. Ja det er lett å bli for å bli for ensporet i onanimønsteret med vibrator, det er litt umenneskelig å vibrere... så variasjon er viktig, og penetrering med dildoer holder jo på det "normale" som minner om penis.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Det går ikke an å ha et dødt klitthode?? Etter mye vibratorbruk kan det forekomme lett nedsatt sensibilitet der, men dette er forbigående og følelsen er der men svakere. Klitorishodet har følelser/ nerver hos alle kvinner. 

Anonymkode: 5b506...782

Skrevet

Rett stilling, må være kåt nok. Kan ikke planlegge det, det skjer en og annen gang innimellom. 

Anonymkode: 89ed2...85c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det går ikke an å ha et dødt klitthode?? Etter mye vibratorbruk kan det forekomme lett nedsatt sensibilitet der, men dette er forbigående og følelsen er der men svakere. Klitorishodet har følelser/ nerver hos alle kvinner. 

Anonymkode: 5b506...782

Hun hadde forfrosset seg som ung sa hun... men det kan tenkes at hun ikke likte at hun ble fingret og slikket? da er det nok bedre å ta en hvit løgn.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Hun hadde forfrosset seg som ung sa hun... men det kan tenkes at hun ikke likte at hun ble fingret og slikket? da er det nok bedre å ta en hvit løgn.

Nervene til klitoris kan skades ved operasjoner feks.

Anonymkode: 40f9c...af7

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 21.47):

Jeg har aldri fått vaginal orgasme. Her er det orgasme kun ved klitoris stimuli. 

Anonymkode: ea32a...586

Det er egentlig det innvendig også.

»Gpunktet» er klitoris. Som treffer innenfra.

Det er derfor man helst bør ha noe bøyd, riktig lengde osv. 

Anonymkode: ee25d...43d

Skrevet

Kommer veldig lett vaginalt om penisen passer meg i formen og vinkel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nervene til klitoris kan skades ved operasjoner feks.

Anonymkode: 40f9c...af7

Ja, jeg synes bare så synd at slike ting kan skje. Klitten er jo egentlig knappen til alt godt, men jeg er mektig imponert over hvor tilpasningsdyktig kvinner er. Penetrering er jo ikke noe vanlig for å oppnå orgasme, kanskje man utvikler bedre følelse i området rund åpningen?

Skrevet

Usikker på om det har skjedd.. 

For det kjennes vel ganske ulikt, klitoris vs vaginal orgasme? 

Har fått sånne sammentrekninger etter sex noen ganger, som jeg jo får av orgasme, men ikke like digg da

Anonymkode: 2f0b8...222

Skrevet
loveli skrev (1 minutt siden):

Kommer veldig lett vaginalt om penisen passer meg i formen og vinkel.

Jau du, det har jeg kjent🤭   Jeg synes det er litt mystisk og forundelig, at det ikke er flere kvinner enn ca 25% som får orgasme av penetrering... Greit nok at det er mindre nervetråder og følsomhet i området der, men når kvinner kan få orgasme av handsfree, nippel, navle og kyssing osv. uten å være i nærheten av klitthodet... Det er nok bare for spesielt intresserte, men hva gjør man ikke for sin egen forhærligelse?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Usikker på om det har skjedd.. 

For det kjennes vel ganske ulikt, klitoris vs vaginal orgasme? 

Har fått sånne sammentrekninger etter sex noen ganger, som jeg jo får av orgasme, men ikke like digg da

Anonymkode: 2f0b8...222

All orgasme rammer jo hele klitten, den blir nok sterkest når man ikke berører klitthodet direkte, men kommer lettest med direkte berøring... Dagsformen har nok størst betydning. Vaginalorgasmen var jo lenge også eller, det kjennes vel i ryggmargen når lynet slår ned flere ganger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...