Gå til innhold

Negativ graviditetstest dagen mens er forventet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite spørsmål angående graviditetstest tatt på dagen for forventet mens som er negativ, og muligheten for at den kan bli positiv senere. 

Tok en test på morgenurin i dag, den var negativ, i dag skulle menstruasjonen vært kommet. Vanligvis er jeg veldig regelmessig og har som regel tegn på at mens kommer et par dager før. Nå er det ingen tegn på at tante rød nærmer seg. 

Er det noen der ute på den store webben som har opplevd at de ikke får positiv test før etter forventet mens? 
Har et barn fra før, da husker jeg at jeg fikk svak positiv et par dager før mensen skulle dukke opp.

Setter pris på alle erfaringer dere vil dele!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste er sted på nettet at ca 75% av gravide testet positivt på dagen de venter mens. Mulig du er av de 25% som får positiv test senere. :)

Anonymkode: a5b5f...da1

Skrevet

litt vanskelig å svare på dette når man ikke vet hvilket merke testen var av? Og om du vet når du hadde eggløsning? 

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg 😅 Har styr på eggløsning sånn ca hvertfall og mensen kommer ikke som forventet. Ingen posetiv test heller. Så nå hadde det egentlig bare vært fint om mensen kom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...