Gå til innhold

Lindrende enhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har en tante som skal overføres til en lindrende enhet? Hva betyr det? Hvor lenge er der vanlig å være på en sånn avd? Bor er stykke unna og kunne tenkt meg å besøke henne siden hun skal legges inn....Er der lov? Har fått info via en fetter......tante har kreft om det har noen betydning.....

Anonymkode: f03d1...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.1.2021 den 20.34):

Hei. Har en tante som skal overføres til en lindrende enhet? Hva betyr det? Hvor lenge er der vanlig å være på en sånn avd? Bor er stykke unna og kunne tenkt meg å besøke henne siden hun skal legges inn....Er der lov? Har fått info via en fetter......tante har kreft om det har noen betydning.....

Anonymkode: f03d1...028

Hvis tanta di har fått plass på en lindrende enhet er det nok fordi hun er dødssyk og skal få hjelp og omsorg i livets siste fase. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor lå på lindrende siste 4 ukene hun levde. Rolig sted og hun hadde det så bra hun kunne der. Dette var riktignok før corona, men vi fikk være der døgnet rundt om vi ville - selv bikkja var velkommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligger på lindrende enhet selv men jeg  var stygt nakkeskadet den gangen fra ulykke og det var ikke fordi jeg skulle dø liksom. Kanskje det het enhet smertelindring eller noe

Anonymkode: 84c9e...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...