Gå til innhold

2 åring så tante skade seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen min så tante falle på isen og brekke beinet i helgen. Det var litt hyling og gråting og ambulanse der.

Tror dere han kan ha blitt påvirket? Virker helt fin...

Anonymkode: 5aa84...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påvirket, ja garantert. På hvilken måte, avhenger helt på barnet. Men hvis hun bare er 2 år, tror jeg ikke hun er skadet for livet akkurat. Hadde hun sett at du hadde skadet deg skikkelig, hadde hun nok kanskje det. En 2 åring som ser at noen utøver fysisk vold mot en omsorgsperson vil kunne lide permanent. 

Anonymkode: 3f454...19f

Skrevet

Knall og fall er ganske normalt i en 2-årings verden.

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Biloba said:

Knall og fall er ganske normalt i en 2-årings verden.

Enig i denne. Fokuser på at tante slo seg og fikk hjelp. Småbarn er vandt til gråting. 

Anonymkode: aa914...f6a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

2-åringen min så tante falle på isen og brekke beinet i helgen. Det var litt hyling og gråting og ambulanse der.

Tror dere han kan ha blitt påvirket? Virker helt fin...

Anonymkode: 5aa84...9ca

Hvis dere voksne ikke gjør noe mer ut av situasjonen i ettertid, så tenker nok ikke en 2-åring spesielt mye over dette - du sier jo han han virker helt fin, så da er det ingen grunn til å tro noe annet.

• Liker 4
Skrevet

Sønnen min vitnet at mormoren falt og brakk ryggen sin. De var alene sammen og moren min besvimte. Han er 3,5 år. 

Gikk heldigvis bra med moren min. Det kom noen å hjalp henne. Sønnen min ble passet godt på til jeg kom. 

Han var urolig et par dager. Veldig opptatt av hvordan det gikk med bestemoren hans. Vi snakket om det når han spurte. 

Somregel tåler barn ganske mye. Bare vær der å støtt barnet i følelsene sine. 

Anonymkode: c9ef7...490

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde det var selvskading 🤷‍♂️

Anonymkode: f0017...70a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...