Gå til innhold

Corona ettårsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini ble født rett inn i nedstenging i Mars i fjor og har dermed ikke fått noe dåp eller navnefest eller noe sånt, og det er fortsatt mye familie og venner som ikke har truffet poden. Planen var egentlig å gjøre litt mer ut av ettårsdagen, men sånn som smittesituasjonen er og hastigheten på vaksinering så går jeg nesten utifra at vi kommer til å ha ganske like restriksjoner i Mars igjen. Så da ser det ut som vi må enten satse på zoom eller nedskalert utebursdag. Noen som har noen kreative tips for å gjøre det til en koselig anledning? Mini kommer jo ikke til å huske noe særlig uansett men det betyr også litt for oss som foreldre å markere dagen. 

Anonymkode: 2619b...d2a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut på tur med medbrakt grillmat og kakao?

Anonymkode: 598ca...f9d

• Liker 2
Skrevet

Du har fått med deg at voksne i Norge ikke skal treffe folk privat før 18. januar?

Jeg forstår veldig godt at dere foreldre har et behov for å markere dagen, men jeg vil anbefale Zoom!

Anonymkode: 6f2de...61a

Skrevet

Ute bursdag om været/temperaturen tillater det!

C7795B96-F6C4-4983-85A7-3CFFD605F060.thumb.jpeg.cf051125e1ed21999594a5e9cdc66913.jpeg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har fått med deg at voksne i Norge ikke skal treffe folk privat før 18. januar?

Jeg forstår veldig godt at dere foreldre har et behov for å markere dagen, men jeg vil anbefale Zoom!

Det er lov å treffes så lenge man holder anbefalt avstand og har god håndhygiene og ikke møter opp om man har symptomer på noe! Og er man ute er det enda bedre enn å være inne!

Anonymkode: 598ca...f9d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men så har barnet hennes bursdag i mars.. som er etter 18.januar. 

Blir reglene like strenge (eller strengere) så får ts forholde seg til de reglene.

• Liker 2
Skrevet

Var i samme situasjon og ikke fått dåp/navnefest osv, barnet mitt er 1 år idag. Jeg pyntet for harde livet som om vi skulle ha mange gjester uansett og mini hadde det gøy uansett! Man får bare gjøre det man kan. Hadde min mamma og hennes mann på besøk da! De er barnepassere når det trengs fordi barnet ikke går i barnehage enda, så de kunne komme uten problem selvsagt. 

Anonymkode: 343f9...5d5

• Liker 1
Skrevet

Ta mange bilder, og lag en liten "bildebok" på typ Crewe Foto eller noe, og gi til venner og familie, hvor "bursdagsgjester" er en del bamser og sånn?

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips, føler meg litt sikrere på at vi kan gjøre litt stas på mini nå:) Pynte for harde livet og bamser som gjester og masse bilder skal vi få til. Piknik og grilling hvis det ikke er svinekaldt. Og til ab som lurte på om jeg har fått med meg gjeldene restriksjoner så har jeg det ja, tråden handlet nettopp om hvordan vi kan feire med disse restriksjonene. Ts

Anonymkode: 2619b...d2a

• Liker 1
Skrevet

Vi har tatt alle selskaper på restaurant i disse tider. Det har vært veldig koselig. Husk å bestille bord og be om et rolig område. 

Anonymkode: 60acc...039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...