AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Lurte på hva dere tenker om dette, er det greit at kjæresten spanderer på fremmede dame(r) på byen, når du selv sjeldent får spandert noe? Jeg selv syntes det er greit han gjør det til gode/gamle venninner, men må si jeg ikke syntes det er like greit på random dame når han er ute på byen med gutta. Anonymkode: 42c34...508 4
Sokkar Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Ser ingen grunn til å spandere på ukjente? 11
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Helt ærlig. Dette vet du svaret på selv Anonymkode: 4f8e4...f34 17
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Så lenge han har råd til det så hadde jeg ikke brydd meg. Anonymkode: f49b3...219 2
Morten1 Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Tja hvordan har dette skjedd, satt han og hun i baren sammen og så spanderte han på hun uten at de har utvekslet navn en gang? Jeg mener det er situasjonen som avgjør. Sitter han og vennene på ett bord hvor det er noen jenter de har møtt den kvelden og kjæresten din spanderer på hele borden vil jeg si at det er helt innafor, det samme om han hadde sittet å pratet med en jente store deler av kvelden men ikke noe mer en prating. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 Ikke greit! Hvorfor liksom? Anonymkode: cb760...36e 2
Gjest Tun Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 🤔 Er det greit at kvinner spanderer på menn ute når de er i forhold?
_Malene Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 Tun skrev (11 minutter siden): 🤔 Er det greit at kvinner spanderer på menn ute når de er i forhold? Nei, det går jo begge veier 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 Morten1 skrev (50 minutter siden): Tja hvordan har dette skjedd, satt han og hun i baren sammen og så spanderte han på hun uten at de har utvekslet navn en gang? Jeg mener det er situasjonen som avgjør. Sitter han og vennene på ett bord hvor det er noen jenter de har møtt den kvelden og kjæresten din spanderer på hele borden vil jeg si at det er helt innafor, det samme om han hadde sittet å pratet med en jente store deler av kvelden men ikke noe mer en prating. Når han sjeldent spanderer på egen kjæreste? Anonymkode: 34d94...26a 11
Gjest O.G. Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Er problemet her at du ikke blir påspandert eller at han spanderer på andre kvinner?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har opplevd mange ganger å bli spandert på av menn med giftering ute på byen. Vi har pratet sammen på et bord eller ved bardisken men ikke noe mer enn det. Tror mange menn finner det naturlig når de treffer single damer. Anonymkode: 3bd34...f0c
Nymerïa Skrevet 11. januar 2021 #14 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har opplevd mange ganger å bli spandert på av menn med giftering ute på byen. Vi har pratet sammen på et bord eller ved bardisken men ikke noe mer enn det. Tror mange menn finner det naturlig når de treffer single damer. Anonymkode: 3bd34...f0c Hva synes du om disse mennene hvis vi forutsetter at de ikke spanderer på konene? Hadde du ønsket å ha en slik mann selv? 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #15 Skrevet 11. januar 2021 Husker jeg var i utlandet med samboer. Så var det karaoke på hotellet og folk synes han sang så bra. Han fikk 3 liters glass med øl spandert på seg av noen voksne damer. Husker jeg synes det var fryktelig teit fordi jeg måtte kjøpe mitt eget, mens han fikk shots og øl uten å gjøre noe.. men nå var det ikke det innlegget handlet om... Nei, for min del er det ikke greit at han spanderer på andre. I mitt tilfelle er det fordi han utelukkende spanderer på forloveden sin billig brus (typ de til 10-16kr) fordi han har "dårlig råd". Hadde vært veldig sært om han hadde råd til å spandere på andre damer øl til hva da? Nærmere 70-80kr halvliteren? Jeg spanderer ikke på andre enn han når vi er ute. Anonymkode: 72d3e...abf 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (46 minutter siden): Hva synes du om disse mennene hvis vi forutsetter at de ikke spanderer på konene? Hadde du ønsket å ha en slik mann selv? Nei, det synes jeg ikke hadde vært greit i det hele tatt om feks min kjæreste spanderte på andre og ikke meg. Jeg opplever at de som spanderer på meg på byen er hyggelige og ingen har prøvd seg på noen måte. Men følt de har likt veldig godt å prate og le. Jeg ville aldri blitt med på noe tull, og har ikke følt dette som sjekking. Men, har aldri blitt spandert på av en mann som har med seg dama si da, det ville vært litt rart. Anonymkode: 3bd34...f0c 1
Gjest Alterego666 Skrevet 11. januar 2021 #17 Skrevet 11. januar 2021 O.G. skrev (1 time siden): Er problemet her at du ikke blir påspandert eller at han spanderer på andre kvinner? Godt spørsmål! Jeg tenker det er misforholdet mellom de to, men TS har svaret.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. januar 2021 #19 Skrevet 11. januar 2021 Ikke greit og ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #20 Skrevet 11. januar 2021 Tror du vet selv at dette ikke er ok. Hadde jeg aldri godtatt! Anonymkode: 15573...cf9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå