AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Inspirert av tråden om temaet aggressive kondomdress-menn på skøyteski Jeg har for såvidt ikke opplevd så mye ille, men kjenner at jeg godt kunne tenke meg noen skiturer med mer "vanlige" skigåere. Har gått et par ganger i den mest populære delen av Nordmarka, og savner iblant litt mindre hardcore lycra-stemning og litt mer naturglede og kvikk lunsj. Er ikke oppvokst i byen, så er ikke veldig kjent. Trenger ikke være Nordmarka, like gjerne Østmarka eller Lillomarka. Noen som kan anbefale sine favoritt-turer, hvor man kommer seg til startpunktet med kollektivtransport? Hvor går f.eks. de spreke bestemødrene med appelsin i sekken og anorakk fra 1966? Anonymkode: 38e21...cc8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Inspirert av tråden om temaet aggressive kondomdress-menn på skøyteski Jeg har for såvidt ikke opplevd så mye ille, men kjenner at jeg godt kunne tenke meg noen skiturer med mer "vanlige" skigåere. Har gått et par ganger i den mest populære delen av Nordmarka, og savner iblant litt mindre hardcore lycra-stemning og litt mer naturglede og kvikk lunsj. Er ikke oppvokst i byen, så er ikke veldig kjent. Trenger ikke være Nordmarka, like gjerne Østmarka eller Lillomarka. Noen som kan anbefale sine favoritt-turer, hvor man kommer seg til startpunktet med kollektivtransport? Hvor går f.eks. de spreke bestemødrene med appelsin i sekken og anorakk fra 1966? Anonymkode: 38e21...cc8 De spreke bestemødrene fra 1966 har gått i graven. I marka går det ann å ta buss til Maridalen og gå gjennom marka tilbake til grefsen, Linderud etc. Eller tog til Mosjøen eller åneby og gå over ørfiske tilbake. Eller kortere: ta buss til kjul og gå inn til sinober-lilloseter- årvoll/Grefsen. Anonymkode: 22def...f67
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Synes det fleste som går fra brekkekrysset i Maridalen er «vanlige». Anonymkode: 77fbf...955 1
Ramona Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 I Lillomarka er det mange vanlige folk. Har bare sett 1 fyr i kondomdress hittil. Men vinteren er fortsatt ung 🤷🏽♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Trenger ikke gå så langt nord i Nordmarka. Fyllingen, Bjørnsjøen, Langlivatnet. Her tynnes det ut for lycra og Cera-pulver. Jeg føler meg alltid tryggere med anorakken og Goretexbuksa mi. Med en sekk på ryggen med nok mat, ekstra klær, kniv, fyrstikker, spade og nødbivuakk. Jeg reddet faktisk en godt sliten mann i kondomdress i fjor. Han hadde overvurdert formen og gått næringstom v/vestre Fyllingen. Lot han sitte ved bålet mitt i skogen, ga han varm drikke og mat. Han takket så mye og lærte endel av den skituren. Anonymkode: c1902...f14 1
jukkapalme Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De spreke bestemødrene fra 1966 har gått i graven. I marka går det ann å ta buss til Maridalen og gå gjennom marka tilbake til grefsen, Linderud etc. Eller tog til Mosjøen eller åneby og gå over ørfiske tilbake. Eller kortere: ta buss til kjul og gå inn til sinober-lilloseter- årvoll/Grefsen. Anonymkode: 22def...f67 Movatn mener du vel? Det ligger i Maridalen ved grensen til Nittedal. Mosjøen er jo nordpå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå