Gå til innhold

Hvor får en tak i tykke, varme og ikke minst gode strømpebukser som kan brukes nå på vintertid i -18 grader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får en tak i tykke, varme og ikke minst gode strømpebukser som kan brukes nå på vintertid i -18 grader?

Kom med noen tips på hva som er bra.. Jeg kommer til å bruke mye skjørt og støvletter i dagene fremover.

PS!Jeg har ikke lyst til å fryse heller, dersom du skulle lure på det 😄

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du være lenge ute i -18 grader i skjørt? Hvorfor det? Hvis det er snakk om å gå til en jobb og være inne der så vil det jo fort bli veldig varmt med strømpebukser som passer i 18 minusgrader.

Det du gjør er å bruke vanlige strømpebukser, men trekker en fleecebukse eller tilsvarende utenpå strømpebuksa akkurat den stunden du er ute. Pluss lang kåpe.

Anonymkode: e4b66...cfe

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et skjørt i dun som passer dunjakka mi, den går ned til bakken og holder bena varme i -25, så bare tar jeg den av når jeg kommer i hus.

Anonymkode: 0a37f...f43

• Liker 2
Skrevet
sigrid106 skrev (1 time siden):

Kom med noen tips på hva som er bra.. Jeg kommer til å bruke mye skjørt og støvletter i dagene fremover.

PS!Jeg har ikke lyst til å fryse heller, dersom du skulle lure på det 😄

Bruk stillongs, gutten min. 

Anonymkode: 7dd3f...64b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Huff, hvorfor i alle dager skal en stemples som gutt for å spørre om dette???? Kan en ikke få være hun, han eller alt det jeg vet hen.....eller hva det nå heter..

Anonymkode: d97c8...3f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

... Lol ... 

Anonymkode: 383e2...fbb

Skrevet

Wtf??

2 hours ago, AnonymBruker said:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

... Lol ... 

Anonymkode: 383e2...fbb

Lavmål!

Skrevet (endret)

Du kan kjøpe strømpebukser i ull, enten på nett eller på butikken. Typiske butikker som er greie med sånt er Cubus, KappAhl og Lindex. Vero Moda kanskje også om jeg husker riktig? Også rene undertøysbutikker, men da kan prisen gå litt opp. Og mange andre butikker også. Pierre Robert som selges på flere dagligvarebutikker (Rema, Cooop, Kiwi i hvert fall, sikkert flere) har også strømpebukser med ull i.

Selv om de ikke hjelper sånn kjempemasse på varmen (men absolutt endel), så er det typisk å kjøpe 70 den (den er tykkelsen på strømpebuksa, på 70 kan du ikke se igjennom mer) strømpebukser på vintern.

Endret av Colargol
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker selv kjole og skulle gjerne hatt varmere strømpebukser. Er IKKE gutt for det 🤦🏼‍♀️

Skrevet

Termolongs, ullbukser, lange leggvarmere i ull, dunskjørt.

Anonymkode: 2146c...a3a

Skrevet

Til skjørt bruker jeg vanlig ull strømpebukse, ikke veldig tykk, og verdens beste lange, varme fine legg(og lår) varmere. Tar dem av når jeg kommer inn.

Anonymkode: f9092...fab

• Liker 1
Skrevet

Pierre Robert sine får du kjøpt på matbutikken.

Anonymkode: 5465f...6c1

Skrevet

Ullstillongs over ullstrømpebukse. Litt usikker på om det holder i minus 18 da, men når det er så kaldt så må man ha flere lag.

Skrevet

Holder ikke med ullstrømpebukse i 18 minus ute.

Kjør stillongs, de er normalt tykkere og tettere. Janus m.fl har ensfargede. Cubus har ok utvalg i ensfarget ullundertøy - longs og trøyer.

Ullvang ullbukse, drar den over ullstrømpebukse ute, tar av inne. Den er skikkelig tykk og god! 

Anonymkode: 1ef0a...025

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Imgenting av strømpebukser vil holde i minus 18.

Men, om du tar vanlige ullstrømpebukser og så lange leggvarmere i ull som går fra skoen helt opp til øverst på låret hjelper det jo.

Sammen med ullshorts fra Nøstebarn :) 

Kjolen/skjørtet bør og være ull. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kan ikke du bare gå og mate kattene dine? Noen er annerledes og ønsker svar uten sarkastiske  kommentarer fra deg

Anonymkode: 4005f...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...