Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? 

Skal vist være 3. Var på UL i dag, målt til uke 13+1. Så tilfeldig i papirene etterpå at det står 2 på antall kar i navlestrengen. Noen som har opplevd dette? 

Anonymkode: 3a141...928

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har opplevd det. Oppdaget på ordinær ultralyd. Ble kjempebekymret og googlet litt for mye... 

Måtte på tilvekstkontroller uke 28, 33 og 37. Alt bra her og hun vokste som hun skulle. Frisk og rask baby født til termin 😊 

Anonymkode: 12568...a5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg har opplevd det. Oppdaget på ordinær ultralyd. Ble kjempebekymret og googlet litt for mye... 

Måtte på tilvekstkontroller uke 28, 33 og 37. Alt bra her og hun vokste som hun skulle. Frisk og rask baby født til termin 😊 

Anonymkode: 12568...a5b

Takk ❤️❤️

• Liker 1
Skrevet

Ja, og min ble tatt med keiseresnitt i uke 30. Fikk veldig god oppfølging, og alt gikk bra til slutt. 

Anonymkode: 15a10...b49

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, og min ble tatt med keiseresnitt i uke 30. Fikk veldig god oppfølging, og alt gikk bra til slutt. 

Anonymkode: 15a10...b49

Takk for svar ❤️❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen med erfaring? 

Skal vist være 3. Var på UL i dag, målt til uke 13+1. Så tilfeldig i papirene etterpå at det står 2 på antall kar i navlestrengen. Noen som har opplevd dette? 

Søsteren min hadde det med sitt første barn. Hun googlet masse og var veldig bekymret, men alt gikk helt fint. Hun fødte en frisk og fin jente 6 dager over termin. 

Anonymkode: 06084...334

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Søsteren min hadde det med sitt første barn. Hun googlet masse og var veldig bekymret, men alt gikk helt fint. Hun fødte en frisk og fin jente 6 dager over termin. 

Anonymkode: 06084...334

Tusen takk ❤️❤️

Skrevet

Jeg hadde det med min første. Hun kom spontant i uke 35+6. Ble tett fulgt opp med vekstkontroller hele veien og det var planlagt igangsetting dagen etter hun ble født. Litt lita, men eller null komplikasjoner☺️ 

Anonymkode: 04a16...12a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det med første. Måtte på ekstra vekst-kontroller, men det var aldri  noe problem. Fikk en helt frisk unge.

De sa og på sykehuset at så lenge dette var eneste som var galt, var det veldig sjelden at det faktisk ble store vekstavvik eller andre komplikasjoner. Så hvis babyen ser frisk ut ellers så går det med stor sansynlighet bra!

Anonymkode: 8c564...b5f

• Liker 1
Skrevet

Takker for alle svar ❤️❤️

Skrevet

Mulig jeg er litt dum men hva er det tredje? Arterie, vene og hva? 

Anonymkode: a261d...26b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er to arterier og en vene. 

Anonymkode: 99b27...ed6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

To arterier og én vene

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er to arterier og en vene. 

Anonymkode: 99b27...ed6

Sirinna skrev (16 minutter siden):

To arterier og én vene

takk 

Skrevet

Bra de oppdaget det! Alltid bedre å vite, så de kan følge med i tilfelle, men det går som regel bra :) 

Anonymkode: ccbb8...8d0

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bare en arterie i mitt andre svangerskap. Fikk vekstkontroller, graviditet og fødsel gikk bra, babyen er frisk og fin 🙂

Anonymkode: 77752...552

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bra de oppdaget det! Alltid bedre å vite, så de kan følge med i tilfelle, men det går som regel bra :) 

Anonymkode: ccbb8...8d0

Ja forsåvidt.. Men hun sa ikke noe til meg 😅😅 jeg leste det etterpå i papirene jeg fikk 🤔

Skrevet

Har det og men de sa at det ikke gjorde noe her så blir ikke ekstra kontroll

Anonymkode: ff696...1ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...