AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Lurer på om noen har god erfaring med bruk av dette rett etter fødsel og noen uker for å hjelpe magen inn? Får ikke veldig store magen etter fødsel men den henger som en bitteliten sekk forran som jeg husker det😂 jeg er litt nyskjerrig siden det er 12 år siden siste fødsel og merker at huden min kanskje har endret seg litt siden jeg var i tyveårene 😅 Anonymkode: da96b...f16
Thea82 Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Jeg kjøpte, og brukte det litt. Men det fungerte ikke så godt pga keisersnitt. Min venninne brukte det med stor suksess.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Hvor finner man sånt? Jeg erfarte at å ligge på magen en del funka supert, men vil gjerne bli flat fortere 😅 Anonymkode: b8ed4...9f2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har planer om å kjøpe det da jeg fikk delte magemuskler forrige svangerskap som ikke trakk seg ordentlig sammen, og som jeg mistenker kan være årsaken til en del ryggproblematikk.. Så skal bruke det denne gangen i håp om at musklene skal trekke seg bedre sammen. Får kjøpt de på nett, for eks jollyroom, men er jo ikke gratis.. Anonymkode: 6c91c...cdd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Link til dette? 🤔 Anonymkode: 1e78a...828
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 https://www.jollyroom.no/mamma/gravidprodukter/stottebelter/bekkenlosnings-stottebelter/belly-bandit-magebelte-original-svart Anonymkode: 6c91c...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå