Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #1 Del Skrevet 10. mars 2002 Noen som kan gi råd til ei jente på 25 som trenger en liten oppfrisker i klesstilen? Er ca. 158 høy og veier rundt 64 kg. Har lyseblondt halvlangt hår. Har B pupper, og ganske rund rompe. Og ganske kraftige lår. Har slanket meg ca. 10 kg siste året. Har stagnert i samme klesstil. Svart bukse og svart genser med høy hals. Dette bruker jeg som regel daglig. Ønsker meg en mere variert klesstil, gjerne litt "stili" på en måte, men jeg aner ikke hva som passer, og jeg tør ikke spørre i butikkeb hva jeg passer og ikke. Og jeg har nok litt komplekser for kroppen min. Men hadde mere komplekser før. Setter veldig pris på litt råd og tips for hva jeg kan gjøre for å kle meg litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla Pinnsvin Skrevet 10. mars 2002 #2 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Jeg kan gi deg et lite tips til et antrekk som er utrolig stilig og som får deg ut av den go'e gamle buksa! Skaff deg et par tettstrikkede stømpebukser (det er da ennå vinter..!) et lårkort skjørt, gjerne strech, og i samme farge, en pen ensfarget genser (samme farge som strømpene og skjørtet) som rekker deg akkurat over rompa. Og du, det trenger ikke være svart, prøv med en annen farge og du er HELT NY! Kommpleter med lekre støveletter med så langt skaft du klarer og en lekker skulderveske. Et slikt antrekk får deg til å virke både lang og slank og veldig flott og kvinnelig! 1212[ Dette Innlegg er endret av: Bolla Pinnsvin den 2002-03-10 20:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #3 Del Skrevet 10. mars 2002 Har nettopp funnet ut at stilige belter virkelig kan pynte opp et ellers litt kjedelig antrekk. Det finnes så masse stilige belter i butikkene nå...Svarte høyhelede støvletter er et must spør du meg, man blir litt høyere og veldig elegant. Bruk de både til bukser og skjørt. Og du, kjøp deg en skinnfrakk, utolig tøft, kan brukes til det meste. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 10. mars 2002 #4 Del Skrevet 10. mars 2002 I første omgang kan du variere stilen din med tilbehør. Siden du liker sort, så har du jo masse farger å velge mellom. Du kan skaffe deg sko, veske, belte og skjerf i samme farge, i tillegg til evt. hårpynt og øredobber. Prøv å finne ut hvilke farger du liker. Pasteller? Primærfarger? Dype farger? Prøv å bestem deg for en fargetype, og prøv å finne plagg i disse fargene. Dype farger er kanskje mindre skumle å prøve seg fram med. Ta utgangspunkt i de sorte klærne dine, og så begynner du med å bytte ut et av de store plaggene av gangen. Sort bukse, mørkegrønn høyhalsa genser. Sort genser, mørkeblå bukser. Prøv å finne andre basisfarger som du synes funker. Brunt, marine og hvitt er utgangspunkt, i og med at de matcher de fleste andre farger. Sort trenger heller ikke å være kjedelig! Men du kan jo variere med forskjellige plagg. Skjørt og kjoler er kult. Du kan kanskje velge skjørt og kjoler med litt a-fasong, som skrår ut nederst. Lengden bestemmer du selv. Begynn med omtrent knelengde, og etterhvert som du tør å vise mer av bena, så kan du gå for noe kortere. Du kan jo se etter skjorter i stedet for gensere. Hvis du synes at det blir kaldt, så ha en litt tynnere genser eller t-skjorte under skjorter. Eller bruk en genser utenpå skjortene. Catzy12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå