Drizzt Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Jeg venter en venninne som lander om noen dager. Hun lurer på hvordan situasjonen er på Gardermoen nå. Hva skjer, hva som gjøres fra man går av flyet og fram til man er ankommet karantenehotell. Min venninne besøker slektninger i Norge i noen uker og det er lenge siden hun har vært i landet. Hun kommer fra Amsterdam mot slutten av uka, kan ikke norsk. Noen som har vært på Gardermoen og ankommet fra utlandet de siste dagene og kan beskrive prosessen mellom fly og karantenehotell? Hun har skaffet seg nødvendige innreisedokumenter og vet at hun må ta PCR test på forhånd. Takk.
GrønnNellik68 Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Drizzt skrev (6 minutter siden): Jeg venter en venninne som lander om noen dager. Hun lurer på hvordan situasjonen er på Gardermoen nå. Hva skjer, hva som gjøres fra man går av flyet og fram til man er ankommet karantenehotell. Min venninne besøker slektninger i Norge i noen uker og det er lenge siden hun har vært i landet. Hun kommer fra Amsterdam mot slutten av uka, kan ikke norsk. Noen som har vært på Gardermoen og ankommet fra utlandet de siste dagene og kan beskrive prosessen mellom fly og karantenehotell? Hun har skaffet seg nødvendige innreisedokumenter og vet at hun må ta PCR test på forhånd. Takk. Kan vel engelsk håper jeg? 1
Drizzt Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2021 Bente1234 skrev (1 time siden): Kan vel engelsk håper jeg? Hun vil vite hvordan prosedyrene er og prosessen. Det hjelper ikke å kunne engelsk når hun ikke kan forberede seg (hun har en mild Asperger).
GrønnNellik68 Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Drizzt skrev (1 minutt siden): Hun vil vite hvordan prosedyrene er og prosessen. Det hjelper ikke å kunne engelsk når hun ikke kan forberede seg (hun har en mild Asperger). Ah ok skjønner men hva med kontakte Avinor ?? De har hjelp å tilby på flyplassene 1
Drizzt Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2021 Bente1234 skrev (16 minutter siden): Ah ok skjønner men hva med kontakte Avinor ?? De har hjelp å tilby på flyplassene Kanskje Avinor kan veilede gjennom prosedyrene, ja. Så lenge hun får forberede seg på forhånd før reisen. Derfor spurte jeg her - kanskje noen nylig har vært på flyplassen og gått gjennom ''alt'' og kan dele rekkefølgen
ToroJegergryte Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 (endret) . Endret 13. januar 2021 av ToroJegergryte Feil
Anbefalte innlegg