AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Det har gått over et halvt år. Vi var aldri sammen en gang... Lang historie, men jeg ble dypt såret. Drittsekk! Jeg var skikkelig langt nede i begynnelsen, det var jeg som kuttet ut ham... men det var noe jeg MÅTTE gjøre... Nå er det litt mer opp og ned med sorgen. I begynnelsen ville jeg bare at han skulle kontakte meg, og det har skjedd i ettertid. Men jeg har klart å stenge ham ute og har mer sinne mot han enn noe annet. Jeg vil klare å la det GÅ... for alltid. Jeg vet han ikke er bra, at han ikke er verst en tåre. Jeg vet at livet mitt er bedre uten ham, og det sier litt.. Så hvorfor kan jeg ikke FØLE det? Selv om det går bedre, er det en dyp sorg og en skikkelig grusom følelse inne i meg enda. Den kommer og går, enten i våken tilstand eller i dromme. Dette skjer uansett om jeg aldri ser ham verken irl eller på sosiale media lenger. Uansett om jeg gjør ting, er aktiv og av og til ordentlig glad igjen. Aldri opplevd dette, synes det er rart og ubehagelig. Men hva kan man gjøre...? 💔 Anonymkode: 241a8...c07
Ryzorman Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 går over. Er bare å tenke på andre ting å holde deg i aktivitet og være med venner. Sitter du inne og ikke gjør noe så blir tankene å bare komme. Jeg tenker også på exen av og til men jeg vet at jeg har det bedre nå en før, selv om hvor mye jeg savner henne. Tok 6 månder for meg, men det gikk over. Dette går alle gjennom. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Takk for svar ❤️ Anonymkode: 241a8...c07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå