AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Gruer meg veldig til å si til foreldrene mine at jeg er gravid. Jeg vet de kommer til å reagere kraftig og bli skikkelig skuffet. Noen som har noen tips? Det siste jeg trenger nå er to foreldre som blir sinte for det. Anonymkode: 39cdb...9c7
Hårfarge Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gruer meg veldig til å si til foreldrene mine at jeg er gravid. Jeg vet de kommer til å reagere kraftig og bli skikkelig skuffet. Noen som har noen tips? Det siste jeg trenger nå er to foreldre som blir sinte for det. Anonymkode: 39cdb...9c7 Måtte være forsiktig.
Ananas. Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Hva ved graviditeten er det du tror de vil bli sinte for? Det har jo litt å si for hvordan man bør legge det frem også. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Ananas. skrev (Akkurat nå): Hva ved graviditeten er det du tror de vil bli sinte for? Det har jo litt å si for hvordan man bør legge det frem også. Det er vel bare generell bekymring tenker jeg. Litt usikker på hvordan jeg skal forklare det. Ikke akkurat sinte, men blir sikkert skikkelig skuffa over det og hopper nok ikke i taket av glede. Anonymkode: 39cdb...9c7
Ananas. Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel bare generell bekymring tenker jeg. Litt usikker på hvordan jeg skal forklare det. Ikke akkurat sinte, men blir sikkert skikkelig skuffa over det og hopper nok ikke i taket av glede. Anonymkode: 39cdb...9c7 Men hvorfor tror du at de blir skuffet? De fleste ville jo trodd at egne foreldre ville bli glade for å høre at de skal bli besteforeldre, så et eller annet må jo den frykten du har bunne i.. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 Smiley99 skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle de bli sinte? Klarer ikke helt fingeren på hvorfor, men det er vel en bekymring tenker jeg. Kjenner de såpass godt så jeg vet de ikke reagerer positivt på det hvert fall. Anonymkode: 39cdb...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Du er 25 år, ikke 15... Er det fordi du ikke er i forhold eller? Anonymkode: 71f63...a3f 12
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #9 Skrevet 11. januar 2021 Ananas. skrev (Akkurat nå): Men hvorfor tror du at de blir skuffet? De fleste ville jo trodd at egne foreldre ville bli glade for å høre at de skal bli besteforeldre, så et eller annet må jo den frykten du har bunne i.. De har ikke blitt noe særlig glade da søskena mine skulle få unger. Så jeg tror jeg har litt fnatt av reaksjonen der. Alt har vært greit når ungen er kommet ut, det er bare en reaksjon som har vært med ei gang sånn. Anonymkode: 39cdb...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 Men du er jo 25 år, altså voksen, hvorfor skulle foreldrene dine bli sinte på deg? Er du ikke skikket til å ta deg av et barn? Er du ikke gift eller i et forhold så det er det de vil reagere på? Anonymkode: c3bdd...e63 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er 25 år, ikke 15... Er det fordi du ikke er i forhold eller? Anonymkode: 71f63...a3f Jeg er sammen med han jeg skal ha barn med. Ja, jeg vet 😪 broren min fikk en kraftig reaksjon, det er bare derfor det henger litt på meg også. Anonymkode: 39cdb...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du er jo 25 år, altså voksen, hvorfor skulle foreldrene dine bli sinte på deg? Er du ikke skikket til å ta deg av et barn? Er du ikke gift eller i et forhold så det er det de vil reagere på? Anonymkode: c3bdd...e63 Jo, jeg er alt det der. Jeg vet ikke hvorfor de reagerer sånn(ikke sikkert de gjør det, men frykter det) er ikke gift, kun forlova. Men likevel ☺️ Anonymkode: 39cdb...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er sammen med han jeg skal ha barn med. Ja, jeg vet 😪 broren min fikk en kraftig reaksjon, det er bare derfor det henger litt på meg også. Anonymkode: 39cdb...9c7 Hvor gamle var foreldrene dine da de giftet seg og fikk barn? Hvor gammel er broren din? Anonymkode: 71f63...a3f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #14 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gamle var foreldrene dine da de giftet seg og fikk barn? Hvor gammel er broren din? Anonymkode: 71f63...a3f Mamma var 20 med første og 25 med meg. Broren min er 29. Jeg tror de tenker at jeg er litt ung kanskje, selvom de selv ikke var noe gamlere 🤣 Anonymkode: 39cdb...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #15 Skrevet 11. januar 2021 Kanskje du skal fortelle det til mennesker som vil bli glade på dine vegne først? Så blir du litt bedre rustet til å takle en dårlig reaksjon fra de. Og vent med å fortelle det til du er mer sikker på eget valg- om dette er noe du er glad for selv blir det også lettere å takle en dårlig reaksjon. Og forresten: GRATULERER😀 Anonymkode: e646e...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 Hvis du er forlova og bor med mannen din og dere er gravid, er det da ingenting galt med å bli gravid. Det er veldig naturlig å bli gravid om man har sex... Dette vet vel foreldrene dine godt. De fikk jo 2 barn. Men broren din er sjalu eller? Anonymkode: 71f63...a3f 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #17 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er forlova og bor med mannen din og dere er gravid, er det da ingenting galt med å bli gravid. Det er veldig naturlig å bli gravid om man har sex... Dette vet vel foreldrene dine godt. De fikk jo 2 barn. Men broren din er sjalu eller? Anonymkode: 71f63...a3f Nei, men reaksjonen hos foreldrene var dårlig når han skulle ha barn. Anonymkode: 39cdb...9c7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #18 Skrevet 11. januar 2021 Har du fått barn med "feil" person? Anonymkode: 69c83...a89 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #19 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, men reaksjonen hos foreldrene var dårlig når han skulle ha barn. Anonymkode: 39cdb...9c7 Merkelig... Jeg hadde forstått det om du var gikk på vgs eller du var helt i begynnelsen av 20-årene og ikke hadde forhold, men du er jo i et forhold og dere er 25... Anonymkode: 71f63...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #20 Skrevet 11. januar 2021 Gratulerer Det viktigste er jo at du og forloveden din vil ha barn! Ikke bry deg så mye om foreldrene dine sin reaksjon, om de skal begynne å kjefte eller noe så bare si at det orker du ikke høre på, da det er ubegrunnet. Det kan jo hende de blir glade også, kanskje var det spesielle grunner til rar reaksjon mot broren din, at de ikke liker dama hans, at han er umoden av seg eller noe sånt som gjør at de tenkte han ikke burde bli forelder. Men om de likevel skulle bli sure uten grunn får du bare forsøke å børste det av deg og heller prate med folk som er glade på dine vegne. Anonymkode: 9c74f...c26 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå