Aragorn ll Elessar Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Foretrekker du nakne vegger i ditt hjem eller foretrekker du å ha bilder/malerier på veggen ( eller andre ting) Jeg foretrekker å ha malerier på veggen, synes det ser så kjedelig å nakent ut når veggene er tomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 Foretrekker bilder, men er for gnien til å punge ut og kjøpe noe jeg virkelig liker, så enn så lenge har jeg nakne vegger. Anonymkode: 9bde6...1d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Malerier. Og bokreoler med masse bøker ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 11. januar 2021 #4 Del Skrevet 11. januar 2021 Har maleri, bilde, stor klokke og noen hyller med bilder og pynt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 11. januar 2021 #5 Del Skrevet 11. januar 2021 Bilder. Har vært uten i noen måneder, da jeg ville være sikker på hva jeg ville ha henge opp etter oppussing. Følte hele tiden at det manglet litt liv i leiligheten. Holder på å henge opp det siste nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg har først nå begynt å få ting opp på veggen (har bodd i ny bolig i 8 måneder). Jeg syns det er vanskelig å finne noe passende, men har så smått startet med hyller med pynt, noen bilder, og etterhvert bilder av familie og venner. Wall of love, rett og slett. Ellers vil jeg gjerne ha flere ting på veggene, men jeg er forsiktig med hva som ender opp der ettersom det blir stygge hull. Anonymkode: d04cb...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Del Skrevet 11. januar 2021 Litt artig egentlig. Når jeg flyttet inn hadde jeg veldig lite på veggene første årene. Etter hvert kjøpte jeg inn canvas/innrammede plakater osv for å dekorere som jeg hadde noen år. Så begynte jeg å henge opp speil og familiebilder av alle ting for kort tid siden. Mens nå er jeg på utkikk etter kunst/malerier osv for å prege veggene heller. Så pr nå faller jeg ned på kunst/malerier. Anonymkode: ea29f...4a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Del Skrevet 11. januar 2021 Det kommer jo veldig an på da Jeg liker å ha noe som balanserer rommet, men jeg har mange vegger som er helt blanke. Jeg syns veldig mange fyller alt for mye på veggene sine. Her henger vi kun opp noe som selv er lagd (er fotograf), som kommer fra familien (arvegods som betyr noe) eller kunstverk fra lokale kunstnere vi har kjøpt. Anonymkode: 2329b...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 11. januar 2021 #9 Del Skrevet 11. januar 2021 Har malerier på veggene, og noen få andre ting vi setter stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Del Skrevet 11. januar 2021 Foretrekker kunst på veggene. Er ikke så glad i bilder og iallefall ikke plakter. Anonymkode: be81c...869 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Del Skrevet 11. januar 2021 Familiebilder, bilder av gode minner, og malerier. Synes det gir en lun og god hjemmefølelse 😊 Men så styrer jeg unna glatte gipsvegger også da, det er så kjedelig 🥱 Anonymkode: 7c072...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg foretrekker å ha minst mulig på veggene men noe må være på veggen, en hylle eller ett stort bilde som blir ett slags blikkfang. Anonymkode: 23013...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Del Skrevet 11. januar 2021 Kunst uten tvil! Familiebilder hører hjemme i album, så det ønsker jeg ikke å ha på veggene. Anonymkode: 7a252...f2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2021 #14 Del Skrevet 11. januar 2021 Akkurat nå i livet har jeg bare noen postere på veggene. Blir så mange huller i murvegg og da blir det stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #15 Del Skrevet 11. januar 2021 Har noen få malerier. Anonymkode: b2475...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Del Skrevet 11. januar 2021 Liker masse bilder og malerier. Jeg har drone og veldig bra kamera, så tar fine bilder selv. Så har jeg venninner som maler til meg som gave. De henger jeg opp. Anonymkode: 36e09...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #17 Del Skrevet 12. januar 2021 Bilder/malerier, men ikke familiefotografier i stua. Anonymkode: c5fc9...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. januar 2021 #18 Del Skrevet 12. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (18 timer siden): Foretrekker du nakne vegger i ditt hjem eller foretrekker du å ha bilder/malerier på veggen ( eller andre ting) Jeg foretrekker å ha malerier på veggen, synes det ser så kjedelig å nakent ut når veggene er tomme. Alltid bilder på veggen. Kunst eller egne bilder. Familiebilder synes jeg er koselig, eller barnetegninger. Men akkurat det henger jeg ikke opp selv - ungen taper det opp selv på den ene veggen Der henger det under kunsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. januar 2021 #19 Del Skrevet 12. januar 2021 Kunst eller fotografier jeg har tatt selv. Kan også være plakater - men de skal være innrammet i liket med kunst. Plakater hengt opp med plakatlister er uaktuelt. Jeg hadde tidligere en vegg med alle julekortbildene jeg fikk av alle sine barn - nå har jeg ingen plass for dette. Kanskje jeg må etablere en slik vegg igjen - blir en skapvegg i så tilfelle (endevegg på klesskap i gangen). Alle mine opphengte bilder har bildebelysning over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #20 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg elsker å være på besøk i hjem der veggene er stappfulle av kunst som beboerne har samlet opp gjennom mange år. Det er så gøy å se, og gøy å høre eierne fortelle om. Nakne vegger er det kjedeligste som finnes. Hvis man ikke vil ha noe hengende på veggen kan man male en freske eller i det minste slenge opp et tapet. Anonymkode: fd79c...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå