Gå til innhold

14år gammel gutt, og sosialisering😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min spiller en del, med klassekamerater, andre fra Norge og Usa. 

På sommeren er han ute på stranda og sykler rundt i sentrum med venner, men vinter halvåret er han mest inne og spiller. Så har han noen berømte besteforeldre i 50årene som mener dette er uaktuelt! "Barn" skal ikke sitte inne bare for at det er vinter og spille play station... han kommer til å slite i voksenlivet siden han ikke er sosial er argumentet dems. 

såå dere med 14 år gamle gutter, hvor sosiale er dem? 

jeg mener at han fortsatt er sosial siden han spiller med vennene sine🤷🏼‍♀️ Han er også med ut på akedager og går på skøyter, så han stenger seg ikke inne. 

Anonymkode: 985f5...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, 14 år og mye spilling inne. Går helt fint for oss. Han blir med ut når vi gjør noe sammen som familie, han er ute med kompiser hvis det er noe spesielt. Han er super omgjengelig og går overens med alle. Ser overhodet ikke noe problem med at han skal komme til å slite i voksenlivet. Bare la være å fortelle de berømte besteforeldrene så mye om hva gutten driver med da? 

Anonymkode: c4807...352

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sønnen min spiller en del, med klassekamerater, andre fra Norge og Usa. 

På sommeren er han ute på stranda og sykler rundt i sentrum med venner, men vinter halvåret er han mest inne og spiller. Så har han noen berømte besteforeldre i 50årene som mener dette er uaktuelt! "Barn" skal ikke sitte inne bare for at det er vinter og spille play station... han kommer til å slite i voksenlivet siden han ikke er sosial er argumentet dems. 

såå dere med 14 år gamle gutter, hvor sosiale er dem? 

jeg mener at han fortsatt er sosial siden han spiller med vennene sine🤷🏼‍♀️ Han er også med ut på akedager og går på skøyter, så han stenger seg ikke inne. 

Anonymkode: 985f5...e28

Jeg tenker det er helt ok at de er inne og koser seg med spill. Regner med det er online med venner?

Anonymkode: d2706...afa

Skrevet

Jeg tenker at de verken har evne eller interesse av å i det hele tatt sette seg inn i hva gaming går i så å prøve å prate fornuft med de er meningsløst. Gaming er en stor del av barn og unge sitt liv, herlighet slik har det vært siden guttungen begynte i skolen, nå i guttungen sin klasse (4) så er det ikke noen av guttene som ikke har gaming pc... Så nye tider. 😄 Så lenge de er med på det de blir invitert med på og gjør som de får beskjed om så ser jeg ingen problem med gaming. Og nå i disse tider når det er vinter og corona så blir det selvsagt mye gaming på store og små. :nigo:

Skrevet

Jeg synes det er fint at de kan møtes en gang i blant når de spiller, da blir det mye mer sosialt enn når de er i hvert sitt hus. Her har vi lagt til rette for at de bruker kjellerstua når størstemann har lan. Da kan de godt finne på å ta et slag kort/lage seg pizza sammen osv i pausene. Blir også kjent med både kompiser og foreldre på denne måten, da de må kjøres  på grunn av alt de har med seg. Til minstemann har vi kjøpt en ekstra ps4 og gaming laptop så kompisene kan spille sammen på rommet hans. Da blir det alltid spontan lek i mellom, med fotball,lego osv.

Anonymkode: 3ff50...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...