Gå til innhold

Har Lindex og Cubus sånn body shaper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså sånn man bruker under klær som samler alt fettet og magen din ser flat ut

og er det trygt å bruke?

trenger ikke for hverdagsbruk, men for når jeg har på stram kjole. For da ser jeg virkelig gravid ut

Anonymkode: f2cf7...fc4

Skrevet

Jeg har kjøpt sånn på Lindex tidligere ja. Helt trygt å bruke. Foretrekker hel body. Hvis det bare er sånn truse som man drar ekstra langt opp, ender den bare med å skli ned 😛 

Anonymkode: b9fe6...b7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har kjøpt sånn på Lindex tidligere ja. Helt trygt å bruke. Foretrekker hel body. Hvis det bare er sånn truse som man drar ekstra langt opp, ender den bare med å skli ned 😛 

Finne det ikke også sånn for å kun ha i magen? Vil helts ikke ha body 😄

og hvor mye koster det ca?

Skrevet

De har mange forskjellige varianter. Med 'body' så mener jeg jo sånn med stropper over skuldrene, utringet og lukking i skrittet. Den sklir ingen steder. Hadde en gang en slags 'pølse' som bare skulle være over magen. Det var helt grusomt. Koster vel alt fra 100-1000 ettersom hva du skal ha. Foreslår at du tar en tur på Lindex og kikker. De har en del utvalg i hold-in produkter. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Finne det ikke også sånn for å kun ha i magen? Vil helts ikke ha body 😄

og hvor mye koster det ca?

I magen...? Da må det bli en slankekur tror jeg. 

Anonymkode: e571f...064

Skrevet

Korsett er det du tenker på, det er kun rundt rygg/mage og strammer inn der og lager midje. Det selger ikke Lindex. Men Lindex selger forskjellige pantys som strammer innx noen har mest fokus på magen og andre på lår, finnes også body og underkjoler og trøyer. Ta en tur i en Lindex butikk og prøv deg frem til du finner den som strammer der du vil.

Anonymkode: 722aa...df6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De har mange forskjellige varianter. Med 'body' så mener jeg jo sånn med stropper over skuldrene, utringet og lukking i skrittet. Den sklir ingen steder. Hadde en gang en slags 'pølse' som bare skulle være over magen. Det var helt grusomt. Koster vel alt fra 100-1000 ettersom hva du skal ha. Foreslår at du tar en tur på Lindex og kikker. De har en del utvalg i hold-in produkter. :) 

Ja skal ta tur er det lov å prøve disse før kjøp? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Korsett er det du tenker på, det er kun rundt rygg/mage og strammer inn der og lager midje. Det selger ikke Lindex. Men Lindex selger forskjellige pantys som strammer innx noen har mest fokus på magen og andre på lår, finnes også body og underkjoler og trøyer. Ta en tur i en Lindex butikk og prøv deg frem til du finner den som strammer der du vil.

Ja type korsett :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ja skal ta tur er det lov å prøve disse før kjøp? 

Ja, uten på din egen truse kan du prøve i prøverom før du kjøper. Kjøper du før du prøver får du ikke levert de tilbake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...